A motorháztető alatt tomboló 591 lóval (800 Newtonméter) az összkerekes Audi RS6 Avant komoly „játékerőt” képvisel a kombik között. A Wheelsandmore műhelyében a szakik azonban bebizonyították: a 4 literes, V8-as aggregátból többet ki lehet hozni, mint a 4x4-es Bugatti Veyron 16.4-ből.
Emlékeztetőül, a 2005-től gyártott, összesen 450 példányban megjelent hiperautóban 7993 köbcentiméteres, W16-os technika dolgozik, az első Veyron így 1001 pacis csúcsteljesítménnyel hívta fel magára a figyelmet. Ám a tuning Audi túltesz az aszfaltszaggató sportgépen – íme öt lépés az örökkévalóságig.
1. szakasz (2100 euró, azaz 777540 forint): a Wheelsandmore 710 lóerőt és 920 Newtonméter nyomatékot csalogatott elő a V8-asból egy egyszerű szoftverfrissítéssel.
2. szakasz (7688 euró, azaz 2,839 millió forint): új sportkipufogó-rendszert pakoltak a gépbe, amely így már 725 LE-s (930 Nm).
3. szakasz (12521 euró, azaz 4,623 millió forint): új szűrők, vezetékek, csatlakozók kerültek a kocsi motorterébe, a levegőbemenetet is megvariálták a szakemberek, így az RS6 Avant már 786 lovas (1060 Newtonméter).
4. szakasz (33529 euró, azaz 12,381 millió forint): a manufaktúránál átalakították a két turbófeltöltőt és növelték a kompresszor teljesítményét. A számok megdöbbentőek: 965 lóerő a topteljesítmény, 1250 Newtonméter a topnyomaték.
5. szakasz (41932 euró, azaz 15,484 millió forint): egy tisztességes középkategóriás autó ára ellenében megszületett a vadállat, vagyis az 1010 pacis (1250 Nm) Audi RS6 Avant. Minden, ami csökkenti a teljesítményt, kikerült a járműből, így például a katalizátor, a részecskeszűrő és a hangtompító. A fantasztikus vezetési élmény garantált, ám a vizsgáztatásnál csak fognák a fejüket a „műszaki ellenőrök”.