Mi lesz akkor, ha az összkerekes Nissan Frontier (Navara) pickup találkozik a 4x4-es R35 Nissan GT-R-rel? Fenevad születik, 1000 lóerős szuper kisteherautó! Azért ezt az aszfaltpusztítót szívesen kipróbálnánk.
Amit az Egyesült Államokban a Nissan a kezdetek óta Frontiernek hív, azt Európában Navara néven ismerik. A közelmúltban több országban leállította a japán márka a platós gyártását, de sokan továbbra is odavannak érte. Főleg, ha egy R35-össel keresztezik…
Steve „Baggsy” Biagioni profi pilóta vezette a Navara-R projektet, amely tavaly egy drift autóval indult. A #LSXR35 névre keresztelt R35-ös ikerturbós V6-os motorja és duplakuplungos sebességváltója kikerült az LSX-motor és a szekvenciális váltó miatt.
S hogy mit csinált Baggsy a hathengeres, valamint a duplakuplungos egységgel? Ahelyett, hogy eldobozolta volna a raktár mélyén, felhasználta. A GT-R 3,8 literes, V6-os aggregátját 4,1 l-esre nagyobbította és belepakolta egy Frontier pickupba.
A módosított, immáron VR41-es technikával szerelt szuper kisteherautó a Ram 1500 TRX-et megszégyenítő teljesítménnyel, 1000 pacival rendelkezik. A 4x4-es öszvér duplakuplungos sebességváltóját a Dodson Motorsport szakemberei alakították át, kifejezetten a VR41 hatalmas nyomatékához igazítva.
Több mint két éven keresztül épült a Navara-R, amely új futóművet, felfüggesztést, fékeket és 20 colos BBS keréktárcsákat kapott. Egyedi karosszéria-készlettel spékelték meg a szörnyeteget