A Silverado Heavy Duty kapja meg a ZR2-es off road kiképzést, amely az amerikai márka esetében nem csupán néhány matricát és műanyagelemet jelent csupán – nagyon komoly lesz a cucc.
Természetesen a futóművel kezdték, mert a HD, azaz nagy teherbírású pickupok masszívak és nehezek. Így aztán kellett alá egy komoly lábazat, amely nemcsak masszívan hordja a kasztnit, hanem még komoly terepképességekkel is felruházza a vasat.
Nos, a legújabb fejlesztésű Multimatic DSSV lengéscsillapítókat kapta meg a vas. A tengerentúli szakportál szerint ez most a legjobb a ligában, de egyelőre nem részletezik, mit tud.
A tengelyek minden bizonnyal elöl és hátul is elektronikusan zárható differenciálokat kapnak, amellyel jelentősen javulnak a hardcore terepen a „túlélési esélyek”. A Silverado HD ZR2 minden bizonnyal Goodyear Wrangler Territory MT terepabroncsokat kap majd abroncs egy körülbelül 33 colos átmérőjű változatot.
A motorháztető alatt a 6,6 literes benzines V8-as 401 lóerős egység dolgozik majd, de minden bizonnyal Duramax dízel V8-as is lesz 470 paripával. A további részletek majd folyamatosan derülnek ki, van is még idő, hiszen a hírek szerint jövőre lesz a bemutató és 2024-ben dobják piacra.