A robusztus Darc Mono expedíciós jármű akár heteken át menedéket nyújt a vadonban. Az Iveco Dalily 4x4-re épült lakóbusz készen áll a legextrémebb kirándulásokra, baráti vagy családi kiruccanásokra.
A Darc egy vadonatúj, német manufaktúra, amely elhatározta, nevet szerez magának a lakóautók, a lakóbuszok piacán. Monónak hívják az első termékét, ami lényegében egy erősen módosított Iveco Daily 4x4. Arra tervezték, hogy korlátozott számban embereket vigyen ki a szabadba, és kielégítse az igényeiket a vakáció ideje alatt.
Az expedíciós gép 3 literes motorral van felszerelve, amelynek a csúcsteljesítménye 178 lóerő, a topnyomatéka pedig 430 Newtonméter. Ezek a számok elég jól hangzanak, ahogy a 17-es kerék, a 37 hüvelykes terepgumi és az adaptív felfüggesztés is megfelel a célnak, vagyis hogy az aszfaltút melletti területekre vigye a benne helyet foglalókat.
Az Ivecót nagymértékben átalakították, hogy megfeleljen a feladatnak. Szénszálas fülkével rendelkezik, amely fürdőszobát, konyhát és hálószobát tartalmaz. Összességében öten férnek el benne, de igazából kettőnek nyújt teljes kényelmet, ha nagyobb a társaság, akkor bizony alkalmazniuk kell a régi mondást: sok jó ember kis helyen is elfér… A jármű felszereltsége a légkonditól a vízszűrőig, a grillsütőtől az audiorendszerig, elég színes.
Van ivó- és szennyvizes tartálya, gázpalackja, hűtője – elmondható, hogy a teherautó mindent biztosít, amire egy párnak két hétig szüksége lehet a vadonban való életben maradáshoz. Egyelőre nem tudni, mennyibe kerül majd az átalakított Iveco, de a cég azt ígéri, a Monót minden szempontból rendkívül versenyképessé teszi a kategóriájában.