Legfrissebb hírek ÚJ

Itt a Lada mocsárjárója!

Itt a Lada mocsárjárója!

Ez igen! Minden idők egyik legdurvább Lada 4x4-es (korábbi Niva) modellje készült el. A világhírű szovjet/orosz márka leányvállalata, a VIS-AVTO építette a közelmúltban a speciális összkerekes járművet, amely a keresztségben a VIS-23461 „Mocsár” nevet kapta.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Terepre vele!
A Lada 4x4 pickupváltozata adta az alapot, aztán a VIS-AVTO-nál átépítették
Forrás: Lada4x4.net

Oroszországban nem ismerik azt a szót, hogy „lehetetlen”. Mindenre felkészülnek arrafelé, például az sem jelenthet gondot, ha a szibériai terület kietlen, elhagyatott részein kell átgázolni autóval. A futurisztikus Lada alapját a duplafülkés pickup adta, de a gyári kiadással ellentétben teljesen új felfüggesztést kapott a gép, elöl kettős keresztlengőkaros, független hidat alkalmaztak, hátul pedig merevtengelyt.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Brutális vas
Elöl kettős keresztlengőkaros, független hidat alkalmaztak, hátul pedig merevtengelyt. Az abroncsméret 450/45 18
Forrás: Lada4x4.net

A karosszériát szélesítették, így van helye a 450/45 18-as, terephasználatra szánt abroncsoknak. Az új műszerfalas, speciális segélyhívóval ellátott 4x4-ben viszont maradt az eredeti, 1,7 literes, 83 lóerős motor, amelyhez ötgangos manuális sebességváltó kapcsolódik. Természetesen differenciálzár és felező is színesíti a felszereltségét.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Klasszikus motor van az elejében
Az viszont érthetetlen, hogy miért maradt benne az 1,7 literes, 83 lóerős motor. A klasszikus Lada-technikánál komolyabb aggregátot is megérdemelne
Forrás: Lada4x4.net

Az áráról nem tudunk beszámolni, mivel a mocsárjáró egyedi megrendelésre készül és attól függ az összeg, amit le kell perkálni érte, hogy a leendő tulajdonos milyen extrákkal szeretné ellátni.