A 213 lóerős (500 newtonméteres csúcsnyomaték) Ford Ranger Raptor kihívóját villantotta meg a Mitsubishi. Az összkerekes Triton (L200) Absolute Concept az izomplatósok táborát erősítheti, a nagy kérdés viszont az, hogy képes lesz-e felvenni a versenyt vetélytársával.
Az európai piacon L200 néven ismert platóst frissítette a Mitsubishi 2019-re, többek között megkapta az Eclipse Cross Dynamic Shield orrkialakítást és belepakoltak számos vezetősegítő funkciót. Ebből született a Triton Absolute Concept. Ugyan jól néz ki a pickup, de szakértők szerint nem sok esélye lesz a Raptor ellen, merthogy a motorja, a 4x4-es rendszere és a sebességváltója is ugyanaz, mint az alapgépé.
A következő hónapokban több helyen is felbukkan majd, s a közönség visszajelzései alapján döntenek a sorsáról. Ami egyértelmű változás, hogy megemelték 50 milliméterrel a hasmagasságát, Falken Wildpeak terepjáró abroncsokkal látták el, egyedi felniket kapott, s javítottak a modell terepjáró képességein.
Például módosult a felfüggesztése, LED-es kiegészítő fényforrásokat szereltek rá, hogy a sötétben is jól boldoguljon. Kicsit szélesítettek rajta, a sárvédők jobban kidudorodnak, így agresszívabb külsővel rendelkezik az Absolute Concept. A fekete alapszínt vörös toldásokkal tették izgalmasabbá, s még figyelemfelkeltő matrica is került rá.
Az L200 (Triton) jól néz ki, akár még népszerű is lehet(ne), de olyan, mintha valami hiányozna belőle. Még egy kis izgalom. Pedig a Mitsu mindent bevet, olyan jelzőket használ a tereppickup beharangozására, mint „dinamikus”, „strapabíró”, „szilárd”, stb.