A Laffite Supercars tervezői mindig szabadjára engedik a fantáziájukat és magasra teszik a lécet az off road gépek gyártásában.
Korábban már a SandRacer 500GT homokfutójával is felhívta magára a figyelmet a Laffite, hiszen az is nagyon ütősre sikeredett, most azonban megpróbált azon is túl tenni, egy még vadabb gép született meg, ez a G-Tec X-Road.
Ebben két másik műhely, a nevében is szereplő G-Tec és a Team Virage is segédkezett. S, amíg a SandRacer belsejébe nem tekinthettünk be, ezen látszik, hogy minimum kétüléses lesz a vas és nagyon modern az utastér, kissé olyan, mint egy pilótafülke.
Már azt is lehet tudni, milyen motort szánnak az X-Roadnak. Az alap egy 3,5 literes V6-os egység volt, de ezt jóval erősebbre cserélték. A General Motors 6,2 literes LS3-as V8-as agregátja nyomja a kraftot 405 lóerős teljesítménnyel, de ezt elektronikával meg lehet küldeni 700-ra. Sőt elektromos verzió is lesz belőle.
Persze nem olcsó a cucc, úgy félmillió dollárért, azaz 170 millió forintért dobják össze a megrendelőnek.