Eléggé komoly ez a szajré, amit versenykörülmények között is kipróbálnak majd. Nem kell majd félteni terepen...
A Neil Woolridge Motorsports szakemberei vállalták magukra a feladatot, hogy az egyébként világszerte népszerű Ford Rangert alapul véve építsenek egy hardcore tereprali járgányt. Ehhez persze műszakilag alaposan rá kellett gyúrni a cuccra és a karosszéria is átalakult.
Ami a legfontosabb volt, hogy kikukázták a 3,5 literes ikerturbós V6-os EcoBoost motort, amely a Ford F-150 és a Ranger Raptorban is volt, a helyére egy a márka hajtóművéből, de az NWM szakijai által fejlesztett V8-as került. Ez 5 literes és 349 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes.
Ezen kívül szélesebb lett az alváz és a karosszéria is, hogy a pilóta és a navigátor kényelmesebben elférjen, illetve a szerelőknek is kényelmesebb legyen a munkája verseny közben. Temészetesen a megfelelő bukócsövezést sem spórolták meg, és némi aerodinamikai változtatás is van a kasztnin.
A futómű sem maradhatott érintetlenül, a legfontosabb, hogy a hátsó merevhidat független felfüggesztésre cserélték és meg is emelték a kocsit. A rugóút elöl és hátul is egyaránt 18 centivel gyarapodott. Az első sportfékeket levegővel a hátsókat vízzel hűtik. Ami a legérdekesebb, hogy egy 480 literes üzemanyagcellás megoldást találtak ki.