A vadonatúj, 2022-es Ford Bronco alaposan megmozgatta az Egyesült Államok terepjárós közösségét, de jogosan adódik a kérdés: érdemes 70 ezer dollárt, vagyis úgy 22 millió forintot kicsengetni a vasért, amikor ennek az összegnek a töredékéből kompresszoros, valódi off roader Toyota 4Runnert kínál az RSG Metalworks?
A projekt neve: T40R. Ez egy erősen módosított, 2016-os Toyota 4Runner. Ellátták mindennel, amit csak el lehet képzelni, hogy a lehető legjobban alkalmazkodjon a legextrémebb környezetekhez is. És itt most nem csak a megemelt felfüggesztésről, vagy éppen a hatalmas off-road gumiabroncsokról van szó.
Hanem például a motorról. Az 5,7 literes, V8-as aggregát, amely a Tundra pickupban is megtalálható, közel 400 lóerős, köszönhetően a speciális hűtésnek, vezérlésnek és a Magnaflow rozsdamentes acél dobbal megtámogatott kipufogórendszernek.
Ha ez nem lenne elég, akkor ott a Magnuson TVS1900 kompresszor, amely nagyvaddá teszi a Toyotát. A technikához hatfokozatú automata sebességváltó kapcsolódik, amelyet a Tundrában is használnak a japánok. Természetesen 4x4-es a modell.
Nyilvánvalóan speciális a felfüggesztése, 40x13,5 hüvelykes Toyo MT abroncsok feszülnek a kerekein, zárható az első és a hátsó differenciálmű, s Dana 60 tengelyekkel erősítették meg a járművet. A manufaktúra által gyártott speciális első és hátsó lökhárító került az autóra, ha pedig a vadonba készül, snorkellel és csörlővel is ellátják.
Az egyedi műszerfallal és középkonzollal rendelkező 4Runner utasterében található Dobinsons mobilhűtő, Kenwood fejegység (mélynyomóval, hat hangszóróval) és érintőképernyős kijelző is.