Világszenzációt kínál a Sandlandernél. A magyar manufaktúránál olyan összkerekes luxusterepjáró várja gazdáját, amely még a Toyota „szülőhelyén” Ázsiában is exkluzív ajánlatnak számít. Elvihető a Land Cruiser J300 legelső dízelszériájának (3.3, V6) egyetlen darabja, ráadásul nem a „sima” gyári, hanem a dakaros igénybevételre készült Gazoo Racing (GR Sport) változat. Ez tényleg olyan, mint egy karácsonyi csoda.
Ahogy korábban már beszámoltunk róla, Magyarországon elsőként a hernádi manufaktúránál érhető el a vadonatúj J300, ám eddig a benzines kiadások érkeztek hazánkba, de most egy abszolút unikumnak számító dízelmodell keresi leendő tulajdonosát. A fehér színű autóban 3,3 literes, V6-os, új fejlesztésű kétturbós, gázolajjal működő aggregát található, amely gyárilag 309 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig 700 Newtonméter.
A legextrémebb terep biztonságos meghódítására született. Miközben a jármű abroncsai alatt homok, hó, sár, murva vagy éppen kő és szikla található, a 10 sebességes váltóval ellátott vas egyszerűen feltartóztathatatlan. A japánok tizennégy év szolgálat után nyugdíjazzák a világ leghíresebb terepviadalának, a Dakar-ralinak a szériaautó-kategória bajnokát, a J200-ast, de a J300 örökölte az előd jó tulajdonságait. Mert a japánok jól tudják, az ikont csak olyan kocsi válthatja, amelyből idővel ugyancsak legenda lesz.
A 300-as megtartotta a 200-as alapkarakterét, s az impozáns megjelenésű jármű bármilyen út- és időjárási viszonyok között bevethető. Ráadásul a Sandlandernél elérhető hardcore luxusmodell igazi kincs. Merthogy a háromszoros Dakar-győztes katari Nasszer al-Attijah 4x4-es Hilux versenypickupját építő Gazoo Racing szakemberei vettek részt a fejlesztésében, kikérve a pilóták és a navigátorok véleményét is. Így a Land Cruiser például megkapta a kinetikus futóművet, az E-KDSS rendszert, amely a réginek az elektronikus változata, s közúton feszes kanyarstabilitást biztosít, míg a terepen optimálisan érvényesíti a megnövelt rugóút jelentette előnyöket. S olyan szenzációs eszközzel egészült ki, mint a Multi-Terrain Monitor kamerarendszer, amely valós időben jeleníti meg a kormány mögött ülő számára a gép körül és alatt található útfelületet, a terepviszonyokat, a kerekek helyzetét.
Első és hátsó differenciálzárral, speciális hűtőráccsal, első és hátsó lökhárítóval, hátsó sárvédőkkel, egyedi díszléccel, különleges hátsó márkalogóval és emblémával (elöl/oldalt/hátul) rendelkezik. A 18 hüvelykes kerekei abszolút alkalmasak a műutak elhagyására. A külső dizájnhoz tökéletesen igazodik a fekete és sötétvörös színben pompázó beltere. Exkluzív, valódi bőrborítású kormánykereket kapott GR jelöléssel, de az üléseket is „megpecsételték” a Gazoo Racing logóval. Jár hozzá intelligens kulcs – talán mondani sem kell, ugyancsak GR emblémával. Gyakorlatilag teljes az extralistája, maximális az elektronikai arzenál és a fényűzés.
Irány a Dakar! És ez most tényleg nem holmi barokkos túlzás, mert az európai garanciával, azaz 3 év vagy 100 ezer kilométer jótállással megvásárolható Toyota Land Cruiser J300 GR Sport a legdurvább használatra, kontinensek terepes átszelésére is alkalmas. A magyar manufaktúra a teljes körű finanszírozásban segítséget nyújt, akár Áfa-visszaigénylésre is van lehetőség. Amennyiben további információkra, részletekre kíváncsi, érdeklődjön a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímen vagy a +36304245703-as telefonszámon.