A Sandlandernél nincs megállás, izgalmasan kezdődik és folytatódik az idei esztendő! A magyar manufaktúrához megérkezett az újabb 2024-es, világújdonságnak számító, frissített Toyota Land Cruiser! Az összkerekes, kimagasló terepképességű és kitűnően felszerelt VDJ76 VX modellben 4,5 literes, V8-as dízelmotor dolgozik – az autó már lefoglalózható és februárban átvehető.
Azután, hogy a Sandlanderhez megérkezett a 2,8 literes dízelmotoros, automata váltóval ellátott GDJ71, most itt a nyolchengeres nagyvad. Természetesen megváltoztatott külsővel és utastérrel, így például módosított hűtőráccsal, első és hátsó lökhárítóval, motorháztetővel, sárvédővel, homlokfallal.
Az LC-ben legendás, a Dakar-ralikon is bizonyított motor kapott helyet. A 4,5 literes, V8-as aggregát 204 lóerős, a technikához ötsebességes manuális és felező váltó is kapcsolódik. Annak érdekében, hogy az aszfaltút melletti világban is jól teljesítsen, ellátták gyári első és hátsó differenciálzárral, Toyota Denso csörlővel, snorkellel, míg a pótkereket a hátsó ajtóra szerelték, hogy a terepképesség ne csorbuljon.
Extrém helyzetekben nagy hasznát venni az emelt kapacitású hűtő- és fűtőrendszernek, légkondicionálónak, ahogy a hosszabb utazások alatt jól jön a hűthető és fűthető kesztyűtartó, valamint a hűtött könyöklő. Van sárvédő szélesítés, tempomat, tolatókamera, az első vonószem és a hátsó vonófej is 3500 kilogramm teherbírású. Aki esetleg többre vágyik, opcionálisan rendelhet a Sandlandertől 3,6 tonna kapacitású vonóhorgot, plusz a 7-es szériához elérhető összes off road kiegészítőt.
A komfort fellépős modell 265/70 R16-os gumiabroncsokat kapott, a színezett üvegezés UV-szűrős, előre és hátulra is került ködlámpa. A felszereltségi listán kipipálható a tolatókamera, a blokkolásgátló, az intelligens kipörgésgátló, a menetstabilizátor, az abroncsnyomás-ellenőrző rendszer, a fékerőelosztó és a fékrásegítő, a kitörésgátló, valamint a hegymenetindulást segítő rendszer.
A LED-es fényszóróval ellátott Toyotában az oldalsó tükrök és az ablakok elektromosan mozgathatóak, míg a központi zár távirányítós. A belterét fabetéttel tették még izgalmasabbá, az állítható, multifunkcionális szervokormány bőrkötésű, ahogy a váltógomb is. A kényelmes, dönthető ülések az igénybevételnek ellenálló, strapabíró plüsskárpitozást kaptak.
Került bele középső kartámasz, fedélzeti komputer, utas- és vezetőoldali légzsák, kulcsnélküli nyitórendszer. Az FM/AM rádió AUX és USB kompatibilis, új az LCD-kijelző, a rendszer támogatja a telefontükrözést (Android Auto, Apple CarPlay), valamint a vezeték nélküli mobiltöltést. Újdonság a fejtámlás hátsó üléssor, amely immáron osztottan dönthető, s van Toyota központi operációs rendszer is.
A Sandlandernél már lefoglalózható, a cég fővárosi, budai telephelyén (1112, Vizsla utca 1-3.) pedig februártól megtekinthető és megvásárolható a 2024-es modellévjáratú, frissített, Toyota Land Cruiser VDJ76 4.5 V8 Diesel VX. Az általános forgalmi adó (áfa) visszaigényelhető az árból, és a magyar manufaktúra az ügyintézésben, ahogy a legjobb finanszírozási lehetőség kiválasztásában teljes körű segítséget nyújt. Amennyiben további információkra lenne szüksége, vagy megvásárolná az autót, írjon a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímre vagy hívja a +36304245703-as telefonszámot.