Munkatársat keres, amely soha, a legrázósabb helyzetekben sem hagyja cserben? Kőkemény melósra van szüksége, amely a pihenőidőt, a lazsálást nem ismeri, s mindig maximális teljesítményt nyújt? A Sandlander hazánkba hozza a tuti munkaerőt. Különleges, limitált szériás Toyota Land Cruiser VDJ79 TRD GR Sport eladó a magyar manufaktúránál, az összkerekes pickup amellett, hogy alaposan megerősített, mindent (is) kibíró 4,5 literes, V8-as dízelmotorral van ellátva.
Forrás: Sandlander
A Toyotánál úgy gondolták, még jobbá, erősebbé, megbízhatóbbá, terhelhetőbbé teszik a világ legjobb platósát. Az alapot a világ minden szegletében ünnepelt Land Cruiser VDJ79 adja, csakhogy szakértő kezek gondos ügyködésének eredményeként tovább fejlődött. Mivel értékről van szó, mindössze háromszáz darab készült belőle, vagyis aki birtokol egyet, az bizony megütötte a főnyereményt. A Sandlander most lehetőséget biztosít a megvásárlására.
Forrás: Sandlander
Kezdjük a motortérrel, hiszen abban egy kincs dolgozik. A 4498 köbcentiméteres, V8-as dízelaggregát alapból 205 lóerős, de a japán vállalat versenyrészlegénél, a Toyota Racing Development bázisán hozzányúltak a vezérléshez és a hengerfejekhez, így gyorsabb és hatékonyabb lett a gázcsere. Ennek tükrében immáron 229 LE-s a technika, a csúcsnyomaték pedig 507 Newtonméter. Tehát a hegyet arrébb húzza…
Forrás: Sandlander
Annak érdekében, hogy a legkietlenebb helyeken, a legextrémebb munkaterületeken se legyen rá panasz, snorkellel, Denso csörlővel, első és hátsó differenciálzárral, megnövelt kapacitású kormányszervó-szivattyúval, manuális szabadonfutókkal, és erősített hajtáslánccal is megtámogatták. Ám ez még korántsem minden. A TRD-nél változtattak a futóművön, erősebb és robusztusabb lett a kanyarstabilizátor, plusz 40 milliméterrel nőtt a rugóút. Aztán 34 százalékkal megnövelték a szakik a lengéscsillapító hatásmechanizmusát, ezáltal a pickup még jobban viseli a nagy sebességű földutas haladást. Az 5235 milliméter hosszú, 1770 mm széles, 1970 mm magas, 3180 mm-es tengelytávval rendelkező, 2225 kilogramm önsúlyú platós hasmagassága 285 mm, az üzemanyagtartálya pedig 130 l-es. Az ötsebességes, manuális váltóval ellátott munkagép merev tengelyes, tekercsrugós, stabilizátoros első felfüggesztést és merev tengelyes, laprugós, stabilizátoros hátsó felfüggesztést kapott.
Forrás: Sandlander
A ködlámpás első lökhárítója ütközésvédelemmel és csörlőtálcával ellátott, a hátsó pedig fellépővel. Nem hiányozhat a felszereltségéből az első és a hátsó sárvédő szélesítés, a kavics és kőfelverődés elleni védelem, valamint a színezett, speciális, háromrétegű, UV-szűrős hővédő üvegezés sem. Megnövelt hatékonyságú a hő- és hangszigetelése, jár hozzá krómcsomag, 3,5 tonna teherbírású első vonószem és hátsó vonófej. Természetesen a beltere sincs elhanyagolva, amit bele lehet tenni, az bizony belekerült. Így például a digitális óra, a pohártartó, az emelt kapacitású fűtő- és hűtőrendszer, valamint légkondicionáló. A kormányoszlop négy irányban állítható, a Vinyl padlókárpitozás pedig mosható, ahogy a padlóburkolat is.
Forrás: Sandlander
A Toyota Racing Developmenten kívül a Gazoo Racing is részt vett a VDJ79 fejlesztésében, kialakításában. A GR-ről tudni kell, hogy a katari Nasszer al-Attijah-t 2019-ben és 2022-ben Dakar-győzelemhez segítette, elképesztő sivatagi versenytapasztalattal rendelkezik, s a „GR Sport” embléma sem csak díszítésként került fel a járműre. Eddig Európában a Corolla, a RAV4 és a Yaris, a Közel-Keleten pedig a Land Cruiser 300-as kapott ilyen „felminősítést”, de most már a 7-es sorozat is kiérdemelte a csatlakozást.
Forrás: Sandlander
Az ázsiai országban nagyon komolyan veszik a közlekedők biztonságát, így az LC-pickup rendelkezik blokkolásgátlóval (ABS), vezető és utasoldali légzsákkal, menetstabilizátorral (VSC), fékerőelosztóval (EBD), fékerő rásegítővel (BA), hegymenet elindulássegítővel (HAC) és tolatókamerával. A munka közbeni jókedvről FM/AM, CD, MP3, USB, AUX, DVD kompatibilis rádió gondoskodik.
Forrás: Sandlander
A Toyota Land Cruiser VDJ79 TRD GR Sportból mindössze 300 darab készült, vagyis igazi ritkaság, Európában nincs is máshol belőle. Ne késlekedjen, ha megbízható munkatársra van szüksége, akkor csapjon le rá, éljen az alkalommal, mert valószínűleg nem lesz belőle több. Amennyiben további információkra lenne szüksége, lefoglalózná, megvásárolná a 4x4-es különleges pickupot, írjon a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímre vagy hívja a +36304245703-as telefonszámot.
Forrás: Sandlander