Legfrissebb hírek ÚJ

Az Alfa 2,2 literes turbódízel motorja kerül a Wranglerbe

Az Alfa 2,2 literes turbódízel motorja kerül a Wranglerbe

Az Egyesült Államokban nem meglepő módon hasít az új Jeep Wrangler, de ami jó a tengerentúlra, az nem biztos, hogy megfelelő Európában. Éppen ezért az öreg kontinensre érkező összkerekes terepjáró például megkapja majd az Alfa Romeo sportos turbódízel motorját, a 2,2 literes MultiJet II-t.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Próba
Az új Jeep Wrangler mifelénk nem számít népautónak, de talán a kevésbé környezetszennyező motorral kelendőbb lesz
Forrás: Jeep

Amerikában nagyon menőnek számít a JL és a JLU kiadás. A 3,6 literes, V6-os Pentastar és az enyhe hibridtámogatottságú 2 l-es Hurricane opciójaként jön mifelénk a MultiJet II, amelyet a Giuliában és a Stevlióban is használnak az Alfánál. Érdekesség, a Jeep Cherokee kínálatában a 2,2 literes dízel megfelel az Euro 6-os normának.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Olajkályha
Az Alfa Romeo 2,2 literes MultiJet turbódízel technikájára esett a választás
Forrás: Jeep

A Wrangler európai változatában a MultiJet II jelenleg az egyetlen motoropció. A 200 lóerős és 450 Newtonméter csúcsnyomatékú négyhengeres technikával a JLU Sahara 9,6 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 kilométer/órás sebességre.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Nyomatékos
A modell így 200 lóerős lesz, a csúcsnyomatéka eléri a 450 Newtonmétert
Forrás: Jeep

A Jeep „Sport”, „Sahara” és „Rubicon” változatban is piacra dobja a modellt, két-, valamint négyajtós kivitelben. Utóbbi kifejezetten a hardcore terepjárás kedvelőinek készült, Rock-Track rendszerrel és Dana 44 nagy teherbírású tengelyekkel, komolyabb futóművel, valamint felfüggesztéssel.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Kőkemény
A Rubicon változat a terepjárást kedveli
Forrás: Jeep

Az ügyfelek választhatnak majd eltávolítható kemény, „puha” és gombnyomásra behúzható tetős kiadás közül.