Legfrissebb hírek ÚJ

Dakaros génekkel rendelkező csúcskategóriás luxus-hardcore terepjáró: Toyota Land Cruiser J300 GR Sport 3.5 V6 a Sandlandertől

Dakaros génekkel rendelkező csúcskategóriás luxus-hardcore terepjáró: Toyota Land Cruiser J300 GR Sport 3.5 V6 a Sandlandertől

A dakaros csúcstechnika házhoz jött! Pontosabban Hernádra. Merthogy a Sandlander – először Magyarországon – raktárról kínálja a világ leghíresebb terepversenyét megnyerő Gazoo Racing által fejlesztett Toyota Land Cruiser J300 GR Sportot. Az összkerekes, egyedi, full extrás, hardcore képességekkel bíró luxusterepjáró tényleg a lehetetlen legyőzésére született. Ha csúcsgépet szeretne, ezt a lehetőséget ne hagyja ki!

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Lenyűgöző
Családi autó, amely megbirkózik a legextrémebb terepakadályokkal is. Az utastér hátsó sorában is minden igényt kielégítő kényelmet és kiszolgálást nyújt, a hosszabb utazások alatt is teljes komfortban érezhetik magukat a benne ülők
Forrás: Sandlander

A 2019-ben és 2021-ben a katari Nasszer al-Attijah vezette Hilux pickuppal a Dakar-ralin diadalmaskodó Toyota Gazoo Racing szakembereinek a segítségét kérte a japán márka, hogy még off roadosabbá tegye a világ talán legjobb terepjáróját. A J200 helyébe lépett J300 a vadonatúj GA-F platformra épült, az elődhöz képest körülbelül 200 kilogrammtól szabadult meg, a tömegközéppontja mélyebben helyezkedik el. A szilárdsága fokozódott, de stabilabb, dinamikusabb, robusztusabb és biztonságosabb is lett. Ez egy kőkemény terepjáró, minőségi, megerősített alkatrészekkel, a legextrémebb környezetben helytálláshoz hangolva.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
3.5, V6
Az új fejlesztésű, rendkívül megbízható és strapabíró, 415 lóerős (650 Nm) motorral megtámogatott Toyota Land Cruiser J300 GR Sport a 2019-es és a 2022-es Dakar-ralin győztes Gazoo Racing csapat technikáját is megkapta
Forrás: Sandlander

Az 5 centiméter híján 5 méter hosszú, abszolút családbarát autó elejében egy új fejlesztésű, 3,5 literes, V6-os, duplaturbós benzinmotor kapott helyet, a csúcsteljesítmény 415 lóerő, a topnyomaték 650 Newtonméter. A megbízható, rendszeres és szakszerű szervizelés mellett „kikészíthetetlen” technikához 10 fokozatú automata sebességváltó, no és természetesen 4x4-es hajtás kapcsolódik. Örökölte a szériakategóriában Dakart nyert előd, a J200-as könnyű kezelhetőségét és unikális terepjáró-képességét – sőt ezen még fejlesztettek is.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Csúcsmodell
Négyzónás automataklíma, ülésfűtés, ülésszellőztetés, s minden elektronikusan, gombnyomásra működik: az LC úgy felel meg a legmodernebb kor követelményeinek, hogy közben ami a múltban bevált, azt megtartotta
Forrás: Sandlander

A 3,5 tonna vontatókapacitású jármű megkapta az ugyancsak friss fejlesztésű kinetikus futóművet (E-KDSS), a régi elektronikus változatát, amely egyesíti a közúton szükséges feszes kanyarstabilitást a műutak melletti optimális hosszú rugóúttal – a stabilizátor rudak hatását képes megváltoztatni. Ellátták első és hátsó differenciálzárral, adaptív változó felfüggesztéssel, lejtmeneti asszisztenssel, hegymenetben való indulást segítő rendszerrel, aktív kipörgésgátlóval, integrált járműdinamikai vezérlőrendszerrel, amely javítja az autó kezelhetőségét, a terepen közlekedési képességét és a kormányozhatóságát. És ne feledjük a Multi-Terrain Monitor kamerarendszert: valós időben jeleníti meg a kormány mögött ülő számára a gép körül és alatt található útfelületet, a terepviszonyokat, a kerekek helyzetét.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Egyszerűen nagyszerű
A 4,995 méter hosszú, 1,99 m széles, 1,95 m magas GR Sport rendkívül tágas, elnyeli a felszerelést, a nagybevásárlás cuccait, de akár a frissen vásárolt kertibútorokat, eszközöket is...
Forrás: Sandlander

A 18-as, terepjáráshoz szabott könnyűfém keréktárcsákat kapó, 265/65 R18-as gumiabroncsokon guruló Land Cruiser első és hátsó lökhárítója erősebb, strapabíróbb lett és rendkívül feltűnő, figyelemfelkeltő a megjelenése – s nem csak a „GR” jelölés, az elektromosan mozgatható hátsó ajtó és a napfénytető miatt. Bi-LED-es fényszórók, LED-es (DRL), első irányjelzők és hátsó lámpák, LED-es hátsó irányjelzők és első ködlámpák, oldalsó tükör irányjelzők, automatikusan elsötétülő és dönthető, fűthető oldalsó tükrök, hátsó légterelő, prémium oldallépő, egyedi első és hátsó alsó lökhárító és egyedi hűtőrács is fellelhető a dizájnlistán. Plusz még díszléc, tetősín és egyedi hátsó sárvédő teszi izgalmasabbá.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Terepen járásra született
A 3,5 tonna vontatókapacitású LC megkapta az új fejlesztésű kinetikus futóművet, ellátták első és hátsó differenciálzárral, adaptív változó felfüggesztéssel, lejtmeneti asszisztenssel, hegymenetben való indulást segítő rendszerrel, aktív kipörgésgátlóval, integrált járműdinamikai vezérlőrendszerrel és Multi-Terrain Monitor kamerarendszerrel, amely valós időben jeleníti meg a kormány mögött ülő számára a gép körül és alatt található útfelületet, a terepviszonyokat, a kerekek helyzetét
Forrás: Sandlander

Pestiesen szólva, a fekete és vörös színben pompázó beltere sem piti… Bőr díszítésű az ülés, a sebességváltó, „GR” logó díszíti a fűthető kormánykereket és az első üléseket, a belső lámpák LED-esek, beleértve az olvasó és az ajtónyitáskor felvillanó világítótestet is. Minőségi szőnyegpadlót tettek bele a japánok, a sofőr ötféle vezetési mód közül választhat, az automataklíma négyzónás, s mindegyik ablak elektromosan mozgatható. Összesen nyolc pohártartó található benne, a második üléssorhoz is tartozik kartámasz, a CD/DVD bemenettel ellátott színes érintőképernyő 12,3 colos, míg az információs kijelző 7 colos. A kormánykerék multifunkciós, nem hiányozhat a kocsiból a hangfelismerés és a telefoncsatlakoztatás, a műholdas navigáció előkészítés, vagy éppen a 14 hangszórós, szinte koncerttermi hangzást biztosító JBL prémium audiorendszer.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Óvó társ a mindennapokban
Fotelszerű ülésekkel, tíz légzsákkal és a legmodernebb biztonsági rendszerekkel, így például sávelhagyás figyelmeztetővel, keresztirányú-forgalom figyeléssel és táblafelismeréssel is felvértezték, ezt az autót tényleg csak vezetni kell és élvezni, hogy a kezünkben foghatjuk a kormányt
Forrás: Sandlander

A modern kütyük életben tartására” három USB-töltőpont, 12 és 220 voltos csatlakozási lehetőség is elérhető, ahogy például a vezeték nélküli telefontöltő vagy a Bluetooth. Az első sor ülései nyolc irányban állíthatóak (a vezetőoldali memóriás), az LC fotelszerű ülőalkalmatosságai fűthetőek, szellőztethetőek. Vagyis szinte mindent belepakolt a Toyota, ami a raktárában fellelhető, s ugyanez elmondható a biztonsági „intézkedésekről”. A J300 GR Sport automatikusan észleli a gyalogosokat és a kerékpárosokat, rendelkezik sebességtartó automatikával, sávelhagyás figyelmeztetéssel, a sebességjelző-táblák felismerésével. A sofőrt és az utasait blokkolásgátló, fékasszisztens, holttér- és valós, keresztirányú forgalomfigyelő, tolatókamera, első és hátsó parkolássegítő, hátsó útmutató monitor, vontatvány-stabilitás vezérlő és 10 darab légzsák védi.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Gazdára vár
Magyarországon egyedüliként, raktárról kínálja a Sandlander a Toyota Land Cruiser J300 GR Sport 3.5 V6-ot. Azonnal elvihető minden idők egyik legjobb modellje
Forrás: Sandlander

Magyarországon először, raktárról kínálja a Sandlander a 80+30 literes üzemanyagtartállyal megtámogatott Toyota Land Cruiser J300 dakaros géneket öröklő modelljét, a GR Sportot. Ha csúcskategóriás terepjáróra vágyik, ne keressen tovább, a magyar manufaktúrától a lehető legjobbat kapja. További információkért, részletekért érdeklődjön a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímen vagy a +36304245703-as telefonszámon.