Különleges, egyedi hardcore terepjárót keresőt, figyelem! A Sandlander olyan összkerekes Toyota Land Cruisert kínál, amelyből nem csak hazánkban, de egész Európában ez az egyetlen darab van. Az LC születésének 70. évfordulójára készült limitált szériás kiadás egyik példánya lesz megvásárolható a magyar manufaktúránál: a nullkilométeres, vadonatúj GRJ71 TRD 70th teljes kényelmi, biztonsági és off road felszereltséggel várja szerencsés gazdáját.
Ez az első és egyben az utolsó alkalom is, hogy valaki ehhez a tényleg kivételes, exkluzív terepjáróhoz jusson. A japán vállalat a világhírű speciális részlegének, a Toyota Racing Developmentnek a szakembereivel alkotta meg a csodát. A helyiek mind elkapkodták a korlátozott darabszámban készült modelleket, az öreg kontinensre írd és mondd az az egy kerül, amely jelenleg egy hajó gyomrában ringatózik az óceánon és a partot érést követően a Sandlander hernádi bázisán várja majd gazdáját.
A bézs színű külsővel és beltérrel csábító Land Cruiser elejében 4 literes, V6-os, a TRD-s motorvezérlőjének köszönhetően 295 lóerős, 440 newtonméteres csúcsnyomatékkal rendelkező benzines „szív” kapott helyet. Amellett, hogy az aggregát „örök élet plusz egy napra” van kalibrálva, jegyezzük meg, hogy Európában jövőre bevezetik az Euro 7-es környezetvédelmi és károsanyag kibocsátási normát, így hasonló jármű behozatalára már esély sem nyílik majd. Ez az utolsó sansz, ennyi volt, kész, nem lesz több lehetőség.
A kapcsolható 4x4-es rendszerrel ötsebességes manuális váltóval ellátott Toyota az extrém területek meghódítására termett. Az egyébként kőkemény alapkiadáshoz képest erősített a hajtáslánca, a megemelt futóművének hála, 30 milliméterrel hosszabb a rugóútja. A 100 százalékosan zárható első és hátsó differenciálműves LC-hez jár gyári csörlő és gyári snorkel, 3,5 tonna kapacitású vonószem előre és hátra. „Kipipálható” az ABS, a kipörgésgátló, a menetstabilizáló, a visszacsúszásgátló, a több légzsák, de az első és a hátsó fék is nagyobb hatásfokkal dolgozik.
A terepjáró kovácsolt alumínium kerekeket kapott, s ezekhez igazították a sárvédő szélesítését. Az öt férőhelyes személyautó dizájnját alaposan feldobja a krómcsomag, ám érdemes megemlíteni az „elefántfüles” oldalablakot, a komfort oldalfellépő küszöböt (a hátsó, harmadik ajtóhoz is jár), a hűthető kesztyűtartót, az elektromos ablakot, a központi zárat, az elektromosan állítható tükröt, a gyári navigációt, a JBL hangszórószettet, a háromrétegű hővédő üvegezést, a megnövelt hatásfokú hő- és hangszigetelést és a V6-os benzinmotorhoz hasonlóan örök életre szóló plüssüléseket.
A limitált sorozatot bizonyítandó gyári emlékplakettel „kitüntetett” GRJ71 70th-ban a TRD-s csomagnak hála nincs sebességkorlátozás, vagyis képes a 185 kilométer/órás tempó fölé is emelkedni. Ez azt jelenti, hogy akár 200 km/ó-val is repeszthet az 1850 kilogrammot nyomó, a hardcore terepjárók táborában kifejezetten könnyűnek mondható, éppen ezért rendkívül jól mozgó, fürge jármű.
A néhány héten belül, még karácsony előtt átvehető, szögezzük le még egyszer, nem csak hazánkban, de egész Európában egyedülálló Toyota Land Cruiser GRJ71 TRD 70th hétköznapi és extrém igénybevételre is tökéletes. Sőt, befektetésnek ugyancsak szuper, mert a különlegessége okán biztosan lehetünk benne, hogy megőrzi az értékét. Most tényleg ne késlekedjen, mert egészen biztosan hamar elkel. Amennyiben további információkra, részletekre kíváncsi, érdeklődjön a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímen vagy a +36304245703-as telefonszámon.