Kicsi a Jimny, de baromi kemény! A Sandlander által átépített, rendkívüli igényességgel elkészített, a perfekcionista tulajdonos féltett kincseként kezelt Suzuki terepjáró keresi új gazdáját. A 2018-as összkerekes hardcore autó számtalan minőségi off road kiegészítővel van ellátva, a legextrémebb környezetben is bátran bevethető, biztosan megállja a helyét.
Merthogy ne tévesszen meg senkit a viszonylag kis méret (a hossza 3695 milliméter, a szélessége 1600 mm, a magassága 1705 mm, a tengelytávja 2250 mm, a súlya 1076 kilogramm), ez a jármű a legmozgékonyabb, legstrapabíróbb, még elektronikamentes hardcore terepjáró, amit valaha gyártottak. Mindössze motorvezérlő elektronikát pakoltak bele a derék japánok, de az is rendkívül egyszerű, képtelen meghibásodni, ráadásul a teljes rendszer vízzárt.
Az 1998 és 2018 között gyártott harmadik generáció egyik utolsó darabjáról van szó – a sorozatból közel egymillió darabot adtak el világszerte, márpedig ennyi ember nem tévedhet. Ráadásul ez egy különleges jármű, mivel a Sandlander hernádi bázisán építették egyedivé. Száz százalékos igényesség jellemzi, az utolsó kötőelemig, csavarig csak és kizárólag a legjobb minőségű alkatrész került bele. Ilyen Jimny nincs még egy Európában, ez egészen biztos!
Rendkívülisége a makulátlan külső és belső mellett a kimagasló terepképességében keresendő. Az ausztrál Old Man Emu futóműszettje jelenti az alapot, amely 50 milliméteres emelést eredményezett, de a Sandlander szakemberei a Dakar-ralikon használt és bevált 6 milliméteres dúralumínium haspáncéllal is ellátták a Suzukit. (Az alumíniumötvözetről tudni kell, hogy rezet, magnéziumot, mangánt és szilíciumot is tartalmaz, kis sűrűségű, jó szilárdsági tulajdonságú, az építészet mellett a repülésben is használják).
Az első lökhárítóban minőségi Warn csörlőtartó konzol és távirányítós Warn Provantage 4500 S, kevlárköteles csörlő található, de a kerékfújásra alkalmas ARB kompresszor sem hiányozhat a felszereltségéből. A Würth technológiás alvázvédelemmel kezelt Jimny első és hátsó ARB differenciálzárat, plusz a patakátkeléseknél elengedhetetlen Safari snorkelt is kapott. A 215/75 R15 General Tyre MT gumiabroncsokon guruló, karcfóliával védett, Sandlander küszöbökkel tökéletesített modell pótkeréktartója Hella munkalámpával gazdagodott.
A mindössze 4600 kilométert futott kocsi elejében 1,3 literes, injektoros, 86 lóerős benzinmotor dolgozik, megbízhatóan működő aggregáthoz ötsebességes váltó és természetesen 4x4-es hajtás kapcsolódik. Az utazási komfortot a top minőségű, több hangszórós zenerendszer és az utastérben elhelyezett elektromos csatlakozási lehetőségek teszik tökéletessé.
Amennyiben abszolút egyedi, valódi hardcore, kitűnő állapotú terepjáróra vágyik, amely igényes és professzionális felhasználásra tökéletesen alkalmas, akkor ne késlekedjen. A különlegesség most megszerezhető! Amennyiben további információkra, részletekre kíváncsi, érdeklődjön a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímen vagy a +36304245703-as telefonszámon.