Legfrissebb hírek ÚJ

Figyelem, az utolsó lehetőség! Egyetlen darab V8-as Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sport gazdára vár a Sandlandernél

Figyelem, az utolsó lehetőség! Egyetlen darab V8-as Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sport gazdára vár a Sandlandernél

Márpedig csodák igenis vannak! A Sandlander ugyanis megtalálta a korábban a hirdetés megjelenésének pillanatában, tehát azonnal elkelt, Európában egyedülálló Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sport „ikertestvérét”. Azaz itt a tényleg egészen hihetetlen lehetőség és ajánlat: még egy darab megvásárolható a V8-as dízelmotor hajtotta, vadonatúj, unikális, 4x4-es terepjáróból.

Az öreg kontinensen az az egy példány volt fellelhető, amely rögtön gazdára talált, de a magyar manufaktúra kihasználva az anyagyárral fennálló kitűnő kapcsolatát, még egy darabot (valószínűleg az utolsó utánit…) hazahoz a VDJ76 TRD GR Sportból. Aki a múltkori ajánlatról lemaradt, azt ajánljuk, most ne késlekedjen.

A Toyota Racing Development szuperbázisán nemesített terepjáróból egyébként összesen 300 db készült, elképzelhető, mennyi esély volt arra, hogy egy újabb hazánkba kerüljön belőle… Ám az a lényeg, hogy megvan a nagyvad, s meg is vásárolható. A limitált szériás, a 7-es sorozathoz elképzelhető összes extrát, vagyis a teljes felszereltséget megkapó kiadás modelljei első sorban a márka legfontosabb piacára, a Perzsa-öböl országaiba kerültek, ott pedig azonnal gazdára lelt szinte az összes.

Képgaléria megtekintése (2 db kép)
4.5, V8
A Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sport elejében a világ egyik legmegbízhatóbb, legstrapabíróbb dízelmotorja dolgozik, ráadásul a Toyota Racing Development bázisán megbabrálták, s immáron 229 lóerős, a csúcsnyomaték 550 Newtonméter

Az autóban a valaha volt egyik legjobb dízelmotor, a japánok 4,5 literes, V8-as technikája dolgozik. Ám itt hívjuk fel rögtön a figyelmet, hogy nem a 205 lóerős alapkiadás, hanem gyári versenyrészlegnél morcosabbá tett „szív”. S, hogy ez mit jelent? Megbabrálták a vezérlést és a hengerfejeket, így immáron 229 a ménesszám, a csúcsnyomaték pedig 550 Newtonméterre ugrott. Pokoli gép!

A TRD-s szakik változtattak még a futóművön, erősebb és robusztusabb lett a kanyarstabilizátor, plusz 40 milliméterrel nőtt a rugóút és 34 százalékkal megnövelt hatásmechanizmusú lengéscsillapítóval látták el az autót. Az egyébként rendkívül stabil alapkiadásnál sokkal jobban viseli a nagy sebességű földutas haladást – többek között a Dakar-ralikon aratott szériakategóriás sikerek tapasztalatait felhasználva sikerült strapabíróbbá tenni a kocsit.

Képgaléria megtekintése (2 db kép)
Exkluzív lehetőség
Mindössze 300 darab készült a különleges terepjáróból, a Sandlandernél most megvásárolható az egyik példány

A fehér színű, a gyűjtői értéket növelő sorszámozással rendelkező VDJ76 hátsó ajtaját a katari Nasszer al-Attijah, Toyota Hilux párost 2019-ben és 2022-ben Dakar-győzelemhez segítő Gazoo Racing „kézjegye”, a GR Sport embléma díszíti – csak úgy, a miheztartás végett. A Sandlander által kínált 7-es Land Cruiser az első, amelyre ez felkerült, korábban Európában csak és kizárólag a Corolla, a RAV4 és a Yaris, a Közel-Keleten pedig a Land Cruiser 300-as sorozata kapott ilyen „kiemelést”.

Eddig a szöveg, mostantól már a tetteké a főszerep. A Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sportból még egy darab érkezik, és utána vége. Nem lesz több eladó belőle a kontinensen. Aki késlekedik, tényleg lemarad. Mi előre szóltunk, ez az utolsó figyelmeztetés! Amennyiben további információkra lenne szüksége, lefoglalózná, megvásárolná a 4x4-es különleges terepjárót, írjon a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímre vagy hívja a +36304245703-as telefonszámot.