A Jeep továbbra is blokkolja a Mahindra Roxor értékesítését: hiába a nagyra törő tervek, az amerikai gigavállalat nem tudja megbocsátani, hogy az indiai márka lemásolta a Wranglert. Sőt, a Nemzetközi Kereskedelmi Bizottság jóváhagyta azt a tavalyi bírói döntést, amely a Roxort kopinak minősítette, így az Egyesült Államokban megtiltják a típusnak és minden alkatrészének a forgalmazását.
Bár úgy tűnt, hiába a Jeep tiltakozása, a Mahindra megúszhatja az ügyet, mert a Roxor nem a vadonatúj Wranglert, hanem egy korábbi változatot másolja. Sőt, a sztorit bonyolítja, hogy időközben az ázsiaiak előrukkoltak egy újabb verzióval, amely inkább már a régebbi Toyota Land Cruisert idézi.
Mindenesetre a Roxor parkolópályára került, ami a gyárnak elég nagy érvágás. Merthogy a Mahindra 2017-ben 230 millió dollárt (körülbelül 71 milliárd forintot) költött a detroiti gyárára, ráadásul az indiai vállalat 6,3 milliárd dollárról (megközelítőleg 1940 milliárd forintról) szóló furgongyártási megállapodást akar aláírni az amerikai postaszolgálattal.
Vagyis, minden bizonnyal folytatódik a jogi hercehurca, s hosszú idő kell még ahhoz, hogy kiderüljön, melyik az erősebb: a Jeep vagy a Mahindra.
Forrás: youtube