Mi már korábban szóltunk, hogy aki V8-as terepjáróval szeretne csapatni, nem árt, ha siet, ugyanis a Sandlander készlete rohamosan fogy. Nos, eljutottunk az utolsó figyelmeztetéshez: a magyar manufaktúránál még elérhető egy darab a 2024-es modellévjáratú, kívül és belül frissített Toyota Land Cruiser VDJ76 4.5 V8 Dieselből. Nem érdemes tovább várni, ha a Dakar-győztes ikonikus motor hajtotta autó érdekli, akkor lépjen! Az ára 37 890 000 forint.
A Sandlander ragaszkodik az elmúlt dicső évtizedekhez, nem akarja, hogy feledésbe merüljenek a klasszikus sivatagi túrák, a dűnetámadások, a szafarik örök életre szóló hangulatai. Az új tulajdonosra váró 2024-es LC gyári Toyota Denso csörlőt, ugyancsak gyári snorkelt és két gyári differenciálzárat is kapott, a motortér pedig a V elrendezésű nyolchengeres technikát rejti.
A világ leghíresebb terepversenyén, a Dakar-ralin is bizonyított, sőt a szériakategóriában győztes 4,5 literes aggregát 204 lóerős, ötsebességes manuális és felező váltó is kapcsolódik hozzá. Ha a lehető legrövidebben jellemezni akarnánk: elnyűhetetlen, megbízható, strapabíró.
Az autó, amibe belekerült, cseppet sem mellékesen már az új széria része, többek között módosult a hűtőrács, az első és a hátsó lökhárító, a motorháztető, a sárvédő és a homlokfal. Extrém melegben (például a sivatagban) vagy extrém hidegben (akár a sarkkör környékén) nagy hasznát vehetjük az emelt kapacitású hűtő- és fűtőrendszernek, valamint a légkondicionálónak. Plusz a hosszabb utazások alatt jól jön a hűthető és fűthető kesztyűtartó, valamint a hűtött könyöklő.
Van sárvédő szélesítés, komfort fellépő, az első vonószem és a hátsó vonófej is 3500 kilogramm teherbírású. A pótkereket a hátsó ajtóra szerelték, hogy a stabilitással, az egyensúllyal se legyen gond.
Aki esetleg szeretné a saját igényeihez igazítani, személyre szabni az járművet, opcionálisan a 7-es szériához elérhető összes off road kiegészítőt megvásárolhatja a Sandlandertől. Így például rendelhet 3,6 tonna kapacitású vonóhorgot, haspáncélt vagy strapabíró tetőcsomagtartót is.
A felszereltségi listán kipipálható a tempomat, a tolatókamera, az első és a hátsó ködlámpa. Az üvegezés UV-szűrős, a keréktárcsákon 265/70 R16-os gumiabroncsok feszülnek, van intelligens kipörgésgátló, menetstabilizátor, abroncsnyomás-ellenőrző rendszer, fékerőelosztó, fékrásegítő, kitörésgátló, valamint hegymenetindulást segítő rendszer.
A szürke színű, dekorcsíkos, ötajtós és ötszemélyes autó fényszórói LED-esek, az oldalsó tükrök és az ablakok elektromosan mozgathatóak, a központi zár távirányítós. Az álítható, multifunkcionális szervokormány a váltógombbal egyetemben bőrkötésű, míg az ülések az igénybevételnek ellenálló, strapabíró plüsskárpitozást kaptak. Az utasteret fabetéttel díszítették.
Nem hiányzik belőle a középső kartámasz, a fedélzeti komputer, az utas- és vezetőoldali légzsák, a kulcsnélküli nyitórendszer. Az FM/AM rádió AUX és USB kompatibilis, új az LCD-kijelző, a rendszer támogatja a telefontükrözést (Android Auto, Apple CarPlay), valamint a vezeték nélküli mobiltöltést. Újdonság a fejtámlás hátsó üléssor, amely immáron osztottan dönthető, s van Toyota központi operációs rendszer is.
A Sandlander fővárosi, budai telephelyén (1112, Vizsla utca 1-3.) megtekinthető és megvásárolható a 2024-es modellévjáratú, frissített, Toyota Land Cruiser VDJ76 4.5 V8 Diesel. Az általános forgalmi adó (áfa) visszaigényelhető a 37,89 millió forintos árból, és a magyar manufaktúra az ügyintézésben, ahogy a legjobb finanszírozási lehetőség kiválasztásában is teljes körű segítséget nyújt.
Amennyiben további információkra lenne szüksége, vagy megvásárolná az autót, írjon a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímre, illetve hívja a +36304245703-as telefonszámot.