Dakar-bajnok összkerekes terepjáró speciális kiadása a Sandlandertől. A világ leghíresebb terepversenyén a szériakategóriát rendre megnyerő Toyota Land Cruiser 200 limitált szériás változata elérhető a magyar manufaktúránál: a 4,5 literes, V8-as, 295 lóerős dízelmotorral ellátott Executive Lounge-ból, amely Európában ritka, mint az a bizonyos fehér holló, mindössze három darab érkezik Hernádra.
A japánok főleg a Közel-Keletre és az orosz (volt szovjet) piacra koncentráltak a típussal. A 4x4-es terepjáró különleges külsővel és minden földi jóval van ellátva. Exkluzív, fullos vas – ne késlekedjen, aki szeretné megkaparintani, mert még az ebben az évben átvehető három, nullkilométeres autó minden bizonnyal nem sokáig marad gazda nélkül. A hazánkba érkező modellek dizájnja eleve különleges – egy gyémánt szürke metál, egy gyöngyház fekete és egy gyöngyház jégfehér színű jármű található a Sandlander kínálatában. A króm oldalsó díszítőcsík, a króm ajtónyitó, a becsípődésgátlóval és automatavezérléssel működő üveg tetőablak, a hátsó spoiler, az „Executive Lounge” hűtőrács, az első és hátsó lökhárító és visszapillantó tükör, illetve a „cápaantenna” sokat dob a megjelenésén. A felszereltségébe a LED-es ködlámpa és a sötétített LED-es fényszóró is beletartozik.
A 285/50 R20-as gumiabroncsokon guruló, „Executive Lounge” jelöléssel ellátott Toyotában a világ legjobb motorjai között jegyzett 4,5 literes dízelaggregát dolgozik, a csúcsnyomatéka 295 lóerő, a topnyomatéka pedig 730 Newtonméter. Az alapkiadáshoz képest „természetesen” erősített a hajtáslánca, komolyabb a hűtő- és a fűtőkapacitása, három rétegű hővédő üvegezéssel látták el és a zajszigetelése is sofőr- és utasbarátibb. S, ha már a benne ülők szóba kerültek... A japánok a biztonságra is elismerésre méltó hangsúlyt fektettek. A hatfokozatú automataváltós LC-ben ugyanis fellelhető többek között a távolságtartó tempomat, az ütközést megelőző rendszer, a közlekedési tábla felismerés, a 360 fokos kamerarendszer és a fáradságmegelőző rendszer. Ami a légzsákokat illeti: van benne vezető- és utasoldali, az első és a második üléssorban is oldal és fej, valamint a vezető és az első utas részére térd. A keréknyomás ellenőrző rendszer mellett az adaptív blokkolásgátló (ABS), az elektronikus fékerőelosztó (EBD), az aktív kipörgésgátló (A-TRC), az elektronikus stabilitásvezérlő (VSC), az aktív lengéscsillapító rendszer (AVS), az első és hátsó parkolóradar (PDC), a holttérasszisztens (BSM) és a pneumatikus futómű magasságszabályozás is megtalálható a 200-asban.
A Land Cruiser fejedelmi kényelmet és kiszolgálást biztosít. Az elektromosan állítható kormányoszlop, a fűthető és behajtható oldaltükör, a bőr-fa multifunkciós, fűthető kormánykerék, a négyzónás automataklíma, valamint az első és a hátsó parkolóradar mellett az „Executive Lounge” bőrfotel és a dizájn varrásos ajtóborítás teszi vonzóvá az autót. Az első két ülés elektromosan, nyolc irányban állítható, az ülések szellőztethetőek, fűthetőek, a középső könyöklő pedig hűthető. A hosszabb utazások alatti kikapcsolódásról a 14 hangszórós JBL audiorendszer, valamint szórakoztatóegység gondoskodik.
A 200-as Toyotával nem csak műutakon lehet önfeledten falni a kilométereket, a „döcögősebb” kiruccanásokra, a terepezésre is abszolút alkalmas. A dakaros gének köteleznek, de csapatás közben nagy segítség lehet az elektronikus hegymenet és lejtmenet vezérlő (HAC/DAC), az off-road sebességtartó automatika öt fokozattal (CRAWL CONTROL), az off-road forduló asszisztens, a központi differenciálzár és a multi terrain választó rendszer (MTS). Vagyis egy full extrás hardcore terepjáróról van szó, amely rendkívül ritka világszerte. Aki élni szeretne a lehetőséggel és még ebben az esztendőben beleülne a Toyota Land Cruiser 200 Executive Lounge modellbe, az ne sokat gondolkodjon. További információkért, részletekért érdeklődjön a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímen vagy a +36304245703-as telefonszámon.