A Sandlander üzenete egyszerű, világos, érthető és előretekintő. Amennyiben megbízható, kitűnő terepképességgel bíró, V8-as benzines vagy dízelmotorral ellátott Toyota Land Cruiser J200-as összkerekes terepjárót szeretne vásárolni, akkor december 31-ig jelentkezzen, mert jövőre jön az új LC, a J300, amely már négy-, illetve hathengeres, hibrid technikával érkezik. Ráadásul nem feltétlenül a japán vállalat aggregátjával.
A Toyota 2007 óta, azaz immáron tizenhárom esztendeje van piacon a 200-assal, amelynek kimagasló off road adottságairól mindent elmond, hogy rendre megnyeri a világ leghíresebb terepversenyének, a Dakar-ralinak a szériaautó kategóriáját. Igazi hardcore jármű, amely fényűző belteret és maximális kiszolgálást nyújt a benne helyet foglalóknak. Igen ám, csakhogy az egyre szigorodó környezetvédelmi és károsanyag-kibocsátási szabályozások eredményeként, előreláthatólag 2021 tavaszán leáll a legenda gyártásával a márka.
A kiszivárgott információk szerint április környékén jön az utód, a J300, amely viszont már igazodik majd az Euro 7-es regulához. Vagyis a Land Cruiserekben megbízhatóan, strapabíróan, az örök élet ígéretével működő V8-as benzines és dízelmotoroknak búcsút inthetünk. Helyette érkezik az öreg kontinensre például a 3,5 literes, V6-os hibridbenzines és a 3,3 literes, négyhengeres dízel – utóbbi ráadásul nem is a Toyota alkotása, hanem egy fúzió eredményeként az Isuzu „szíve”. Ne szépítsük, a klasszikus terepjárók korszaka leáldozóban lesz, a Sandlander viszont megoldást kínál azoknak, akik továbbra is úgy gondolkodnak, hogy az elpusztíthatatlan, erőtől duzzadó, félelmetes V8-as J200-as a nyerő választás.
Kezdhetjük a fejünkbe vésni és megtanulni a Land Cruisernél is a „Hybrid Synergy Drive (HSD)” rendszert, s készüljünk fel rá, hogy az összkerekes modelleknél a 4x4-et két vagy három villanymotor biztosítja majd, kölcsönözve a megoldást például a RAV4-től. Tényleg erre van szükség a világ legjobb terepjárói között nyilvántartott, többek között katonai célokra termett, békefenntartó missziókban való részvételre született, extrém munkavégzésre készült J200-asban?! Félő, hogy szabadidő-autóvá silányul a legenda...
Ám még nincs késő a cselekvésre. A Sandlandernél továbbra is adott a lehetőség az ikonikus 200-asok megvásárlására. December 31-ig rendkívül kedvező feltételek mellett rendelhető bármilyen típus, V8-as benzines és dízelmotoros kiadás, közöttük akár a 4,5 literes, 295 lóerős, nyolchengeres dízelaggregáttal megtámogatott, limitált szériás Toyota Land Cruiser Executive Lounge.
Mi előre szóltunk, akik nem kapcsolnak időben, azok bizony búcsút inthetnek az erőtől duzzadó V8-as hardcore terepjáróknak. Jelentkezzen most, rendelje meg a szívéhez legközelebb álló járművet és a Sandlander teljesíti a kívánságát. További információkért, részletekért érdeklődjön a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímen vagy a +36304245703-as telefonszámon.