Legfrissebb hírek ÚJ

Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sport: legyőzhetetlen, nemesített terepharcos a Sandlandertől

Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sport: legyőzhetetlen, nemesített terepharcos a Sandlandertől

Kemény terepre kemény legény kell! A Sandlandernél elnyűhetetlen harcos került eladósorba: a limitált szériás, összkerekes Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sportban izmos, 229 lóerős, V8-as dízelmotor dühöng.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)
Micsoda szíve van!
4,5 literes, V8-as, a Toyota Racing Development által kezelésbe vett, 229 lóerős, 550 newtonméteres csúcsnyomatékot leadó dízelmotor dolgozik a terepjáró elejében
Forrás: Sandlander

A vadonatúj, nullkilométeres terepjáróból mindössze 300 példányt készítettek a japánok. A legextrémebb igénybevételhez tervezték a sorozat darabjait, a márka versenyrészlege, a Toyota Racing Development bázisán edzették, nemesítették, készítették fel az autókat a legdurvább természeti akadályok magabiztos legyőzésére. És nem mellékesen, a 7-es sorozathoz elérhető összes extrával ellátták a járműveket, nagy hangsúlyt fektetve az off road képességre, a sofőr és az utasok igényeinek a kielégítésére.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)
Lehet rá számítani
Elöl és hátul is rendkívül tágas a Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sport, akár hosszabb túrákhoz, expedíciós utazásokhoz is megfelelő társ
Forrás: Sandlander

Egy vérbeli terepen járó számára zeneszó a fülnek, hogy az LC elejében 4,5 literes, V8-as dízelmotor kapott helyet. Ez az aggregát már komoly hírnevet vívott ki magának, hiszen a világ legdurvább terepviadalán, a Dakaron aratott vele győzelmeket a Toyota a szériaautó-kategóriában. A TRD-nél ráadásul ezt a technikai csodát továbbfejlesztették, így a gyári 205 lóerő helyett immáron 229 pacit testesít meg, míg a topnyomaték 550 Newtonméter.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)
Győztes alkat
Kényelmes, jól felszerelt utastérrel rendelkezik, praktikussága még vonzóbbá teszi a modellt
Forrás: Sandlander

A Toyota Racing Developmentnél a futóművet még terepjárósabbra hangolták, erősebb és robusztusabb a kanyarstabilizátor, ráadásul 40 milliméterrel nőtt a rugóút. Arra készült, hogy a hétköznapi, megbízható használat mellett a Land Cruiserek között is kiemelkedően viselkedjen nagy sebességű földutas haladásnál – ehhez jól jön a 34 százalékkal megnövelt hatásmechanizmusú lengéscsillapító is.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)
Stílusos
Klasszikus, precíz kialakítás, Toyota minőség, Land Cruiser életérzés
Forrás: Sandlander

És ez még nem minden! A 2019-ben és 2022-ben a Nasszer al-Attijah, Mathieu Baumel katari, francia párost és a Toyota Hilux pickupot Dakar-diadalhoz segítő Gazoo Racing is részt vett a VDJ76 fejlesztésében. Jegyezzük meg: a Sandlander által kínált 7-es Land Cruiser az első, amelyre a már legendásnak számító „GR Sport” logó felkerült, ezt Európában csak és kizárólag a Corolla, a RAV4 és a Yaris, a Közel-Keleten pedig a Land Cruiser 300-as érdemelte ki.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)
Hardcore terepjáró
A TRD-nél a futóművet még terepjárósabbra hangolták, erősebb és robusztusabb a kanyarstabilizátor, ráadásul 40 milliméterrel nőtt a rugóút
Forrás: Sandlander

A Toyota Land Cruiser VDJ76 TRD GR Sport alkalmas a hardcore igénybevételre, kontinensek átszelésére, izgalmas túrákra, expedíciós kiruccanásokra. Amennyiben további információkra lenne szüksége, lefoglalózná, megvásárolná a 4x4-es különleges terepjárót, írjon a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímre vagy hívja a +36304245703-as telefonszámot.