Vedd alapul a világ egyik legizmosabb összkerekes aszfaltpusztítóját, a Nissan modelljét. Add hozzá a GT-R készlethez a Nismo-kezelést, s rögtön megkapod a történelem egyik legdurvább utcai gépét. Az igazi veszedelmet.
A következő esztendőben ünnepli a japán márka a GT-R születését, hiszen 1969-ben hagyta el a gyártósort az előd, a Skyline kupé változata. Plusz az Italdesign is jövőre lesz fél évszázados. A két cég összefogott, amelynek eredményeként egyedi GT-R50 készült.
A modell alapja a GT-R Nismo, amelyben a megszokott 3,8 literes motor zajong, viszont a teljesítményét sikerült növelni. A 600 paci felugrott 720 lóra, míg a csúcsnyomaték immáron 780 Newtonméter.
A megnövelt méretű (a hossza 4784 milliméter, a szélessége 1992 mm, a magassága 1316 mm, a tengelytávja 2780 mm) vadállat felfüggesztését módosították és a hatdugattyús első, valamint a négydugattyús hátsó Brembo fékek is újak.
Ami a vizuális változtatásokat illeti, aranyozott jelölést kapott a jármű. Az 54 milliméterrel alacsonyabb tetővonal pedig jobban kiemeli az izmos megjelenést, de az első kerekeknél és a hátsó ablakvonalnál is van módosítás.
Arról viszont nincs egyelőre információ, hogy megvalósul-e a prototípus és legalább korlátozott számban megvásárolható lesz-e.