Az Isuzu igyekszik kihasználni a pickupjában rejlő lehetőségeket, az összkerékhajtással is készülő D-Max harmadik generációja egyre közelebb van a megjelenéshez. A népszerű platós prototípusát jelenleg Németországban tesztelik, s előreláthatólag 2020-ban dobja le magáról az álcaruhát.
A szimpla fülkés változat fényszórói és ködlámpái egyelőre nem a végleges megoldást tükrözik, de a hátsó lámpák és a kerekek minden bizonnyal már a sorozatgyártás specifikációi. A hírek szerint 1,9 literes turbódízel motor dolgozik a D-Max elejében, ehhez hatsebességes manuális és automataváltó is kapcsolódhat. Az európai kiadás minden bizonnyal 163 lóerős és 360 Newtonméter topnyomatékú lesz.
A visszapillantó tükör mellett látható kamera azt jelzi, okosabbá teszik a koreaiak az Isuzut. Kerül bele automatikus vészfékező-rendszert, sebességtartó automatika, táblafelismerés és ütközésmegelőzés. A jármű építésénél az eddigieknél több alumíniumot használtak fel – ezt a technológiát a Ford alkalmazza remekül az F-150-esnél az Egyesült Államokban. A megfelelő típusú alumíniumötvözet könnyű és erős, ez a kombináció tökéletesen megfelel a modern követelményeknek.
Érdekesség, hogy Ausztráliában és Új-Zélandon a D-Max 3 literes turbódízel motorral kerül piacra, több mint 170 pacis csúcsteljesítménnyel és 430 Nm-rel.