A Ford Motor Company már korábban is piacra dobott „Tremor”, vagyis „Remegés” változatot, például az F-sorozat Super Duty modelljéből. Most állítólag az összkerekes Ranger pickup is megkapja a kezelést, amelytől még terepesebb, keményebb lesz a vas.
Szóval, jön a Ranger Tremor. Ami biztos, komolyabb felfüggesztést és hasmagasságot kap. Minden bizonnyal az F-széria módosított alkatrészeit pakolják bele, progresszív rugókat, továbbfejlesztett differenciálművet, stb.
Valószínűleg BFGoodrich All-Terrain gumiabroncsokkal látják el – az FX4-es és a Raptor közé kell majd valahova belőni a járművet. A motorháztető alatt a tervek szerint hibrid technika kapna helyet, de állítólag megy még a matek, hogy a 2,3 literes (362 lóerős csúcsteljesítmény, 680 Newtonméteres topnyomaték), a 2,7 literes (325 LE, 524 Nm), a 3 literes EcoBoost (250 LE) vagy a 2 literes EcoBlue (210 LE) közül melyik kerüljön bele. Ami viszont eldőlt, hogy 10 gangos sebességváltóval látják el.
Egyelőre az Egyesült Államokban lesz jelen a „Remegés”, de a jól értesültek nem tartják kizártnak, hogy az amerikain kívül más kontinensen is elérhetővé tegyék. Merthogy Európában elég jó számokat produkál a Ranger, s minden bizonnyal jót tenne, ha bővülne a kínálat.


