A német gyártó már korábban levédette készülő legnagyobb városi terepjárójának nevét és most egy fórumon kiszúrták, hogy az M-es sportos toldalék is hivatalos lett.
Korábban voltak már pletykák arról, hogy a rivális Audi Q8 mintájára a BMW is akar X8-ast és az Autocar is bemutatott látványtervet róla. Ennek következtében vélhetően ez sem egy családi városi terepjáró lesz, hanem inkább terepkupé. Mert most ez a divat elitéknél, így vétek lenne kimaradni a buliból. Már az sem meglepő, hogy M-es verzió is lesz belőle.
A hosszát több mint öt méterre, a tengelytávját pedig minimum 3000 milliméterre tippelik, s az is biztosra vehető, először a keletet célozzák meg a forgalmazásban. Elsősorban Oroszország, Kína és a Közel-Kelet a fő célpont, ott lehet majd népszerű ez a vas.
Azt is kijelentették már a vezérek, hogy dízelmotorral nem szerelik majd a BMW X8-ast- kizárólag benzines és konnektoros hibrid hajtásláncra lehet számítani. Az előbbinél egy V12-es egység ad let 592 lóerős csúcsteljesítményt. Utóbbinál pedig egy 2,2 literes benzines cuccot kombinálnak, a zéró emissziós hatótávolság 100 kilométer.