A koronavírus-járvány miatt két esztendeje a SEMA tuningshow-t is törölni kellett, de Jeepből azért készült különleges. A vállalat az interneten hirdetett tervezési versenyt hardcore gépek alkotására, az egyik legjobban sikerült Mo Aoun fejlesztése volt, összkerekes hardcore terepjárót, a Forward Controlt álmodta meg.
Az online versenyben Ralph Gilles, a Fiat Chrysler Automobiles formatervezési vezetője és Mark Trostle, a Ram Truck, valamint a Mopar Design irányítója bírálta el a pályázatokat. Az egyik legütősebbnek talált elképzelés a Mo Aoun digitális művész által újragondolt Jeep Forward Control lett.
Az eredeti modellt 1956 és 1965 között gyártották, a Willys Motors, majd a Kaiser Jeep volt a kivitelező. Elsősorban munkahelyi járműként alkalmazták: alapból pickupként készült, de volt belőle tűzoltó- és mentőautó, katonai vas, dömper, sőt vontatókocsi is.
Aoun remekművén érezhetőek a Willys dizájnhatásai, hatalmas kerekeket kapott a Jeep, ellenben a sárvédők ultravékonyak. Egyszerű a megjelenése a vasnak – ez kifejezetten tetszetős a mostani korban, amikor az autóiparra a túltervezés jellemző.
A masszív platóshoz tökéletesen illene a gyári, a Rubicon 392-be kerülő V8-as, 470 lóerős HEMI-motor, de ha megvalósulna, minden bizonnyal elektromos hajtással látnák el. A vállalatnál úgyis előtérbe került az elektromos gépek alkotása, egy hardcore e-terepjáró pedig bizonyosan jól mutatna a Jeep kínálatában.