Az ingolstadtiak városi terepjáró családjának legújabb tagja szinte teljes pompájában megcsodálható, hiszen már nincsen maszkolás rajta, csupán rejtőszín, a formavilág így is jól kivehető.
Márpedig ez alapján egy sportosabb, kupésabb SUV-ra kell számítanunk, amelyet így lehet megkülönböztetni féltestvérétől. Azért van hasonlóság is, hiszen a hűtőrácsuk szinte egy az egyben megegyezik, valamint a fényszórókkal sem variáltak sokat és a méretben sem lesz sok különbség.
Akkor minek készül a Q4-es? Nos, azért mert ez olyan lesz mint a Q8-as kicsiben – az sem nagyobb a Q7-esnél, sőt, de teljesen más közönségnek szánják, az nem családi, hanem villantós vas. A Q4-es ettől még lehet családi városi terepes, de inkább sportos jegyei lesznek, hiszen sokkal alacsonyabb és meredekebben ível lefelé a teteje hátul.
Szóval a hátsó sorban nem lesz nagy kényelem, maximum a gyermekek számára. Az autoblog.com által megosztott kémfotók alapján ez egyértelműen meg lehet állapítani, persze azt is tudtuk, hogy a vetélytárs eleve a BMW X4-es és a Mercedes-Benz GLC-Osztály lesz.
Ha a motort nézzük, ebben egy kétliteres turbós, soros négyhengeres, benzines egység dolgozik, de kétféle variációban. A gyengébb 184 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes, az izmosabb pedig 228 tagú ménesnek parancsol. Mindkét esetben nyolcsebességes automata váltó dolgozik összkerekes hajtásláncban. A bemutató a szezon második felére várható.