Vajon, milyen lesz valójában a BMW legnagyobb luxus szabadidő-autója? Ez a kérdés foglalkoztatja a márka rajongóit azóta, hogy a bajorok megvillantották a közelmúltban az X7 iPerformance koncepciót. Jelentjük, álcázva ugyan, de gőzerővel folyik az összkerekes modell tesztelése – ezúttal hóban, fagyban.
A BMW zászlóshajója különleges álcaruhát öltött a hófalak között. A mérsékelt „titkosítás” lehetővé teszi, hogy valamelyest tisztességes képet kapjunk az X7 valódi kinézetéről. Amíg az ellenlábas Audi Q8-as gépe inkább a Lamborghini Urusra hajaz, addig a bajorok járgányának megjelenése közelebb állhat a Mercedes-Benz GLS-hez.
Az Egyesült Államokban található Spartanburgban kerül majd gyártósorra az X7, ugyanúgy, ahogy a család kisebb tagjai, a 3-as, a 4-es, az 5-ös és a 6-os széria. A feltűnően nagy hűtőrácsot kapó szabadidő-autó az X5-ös módosított platformjára épül, az első verziója, amely forgalomba kerül, a 40e hibrid lesz.
Ebben 2 literes turbómotor kap helyet, ehhez kapcsolódik az elektromos technika, így az együttes teljesítmény körülbelül 320 pacira tehető. A végletet az M Performace jelentheti, a kocsiban már 4,4 literes aggregát dühöng majd, nem kevesebb mint 450 tagú ménes totális, elsöprő lendületével.
A hétszemélyes, abszolút családi, de értelemszerűen a tehetősebb famíliáknak szánt SUV (a BMW által inkább SAV-nak, Sports Activity Vehicle-nek nevezett autó) nagy, tágas teret és minden szempontból csúcstechnikát kínál. Tegyük gyorsan hozzá, városi és azon kívül inkább aszfaltutas közlekedésre.
Forrás: youtube, BMW