Meglepő koncepciókból nincs hiány a genfi autószalonon, a furcsaságok csak úgy vonzzák a tekinteteket. Itt van például az összkerekes Sbarro 4x4+2 tanulmánymodell, amely izgalmasan néz ki, de ha rápillant az ember, jogosan megfogalmazódik benne a kérdés: mi a francnak egy ilyen verda?
Kezdjük a külsejével. Az első és a hátsó lökhárítói leginkább úgy festenek, mint egy krómozott fűtőtest. Mintha a vastelepen nem tudtak volna mit kezdeni az udvar közepére dobott hulladéklemezekkel.
Valamiféle off roader racernek néz ki, hatalmas BFGoodrich abroncsokat kapott, s állítólag a felfüggesztése is strapabíró. Persze, hisszük, ha tapasztaljuk... Nagy motorháztető pöffeszkedik a kocsi elején, még az is elképzelhető, az aerodinamikai jellemzői nem rosszak.
A belterétől sem dob hátast az ember. A szabadidő-autó valószínűleg egy régebbi koncepció kicsit átgondolt, átdolgozott változata, nincs semmi eget verő megoldás. A hajtáslánc az első generációs Porsche Cayenne Turbo S felé mutat, a Sbarro 4x4+2 alkotói állítják, a kocsiba pakolt V8-as aggregát 550 lóerős.
A hatfokozatú automataváltóval ellátott masina elég gyors lehet, csak az a fontos, hogy terepezés közben kerülje a saras területeket, mert az oldalán található hatalmas kivágások nem éppen off road kompatibilisek.
A Sbarro kapott még két pluszkereket, amelyek talán pótalkatrészek, de biztosan nem működnek. Valószínűleg, támasztéknak felelnének csak meg. Persze, ez tűnik a legkisebb problémának a modellel kapcsolatban...