Sikerül tarolnia a Volkswagennek az új pickupjával vagy örök ígéret marad? Megoszlanak a vélemények a New Yorkban bemutatott Tanoakról. A németek célja viszont egyértelmű az összkerekes modellel: az Amerikában népszerű közepes méretű platós szegmensben szeretnének sok pénzt keresni vele. Vajon, sikerrel járnak?
Azt még a riválisok is elismerik, dizájnos a pickup, a LED-es lámpái, a „fénycsíkjai” alaposan feldobják a külsejét. Ám azok után, hogy be lehetett pillantani a belterébe, bizony, kérdések fogalmazódtak meg az érdeklődőben.
A robusztus vasban a műanyagok elég olcsónak tűnnek, márpedig, ha tényleg spórolnak a VW-nél az anyaghasználatban, akkor lehet, már a megjelenése előtt elbukott a gép. Igaz, egyelőre koncepcióról van szó, úgyhogy ne ítélkezzünk.
Persze, vannak benne jó dolgok is. A klímát például az érintőképernyőről lehet kezelni, viszont nem valószínű, hogy „megéli” a termelést az alumíniumküllős kormánykerék, illetve a szellőzőnyíláson át történő hangulatvilágítás.
A lámpái és a fényszórói – ahogy fentebb már volt róla szó – telitalálatosak, sőt még a VW-logó is világít. Az Atlas szabadidő-autóra épült platós levegőbeömlőjének fénykerete (ködlámpája) viszont túlzásnak és értelmetlennek tűnik.
Az MQB platformot használó Tanoakba elsőként 3,6 literes, V6-os motor pakolnak majd, ez körülbelül 270-280 lóerős lesz. Jár hozzá a nyolcsebességes automataváltó és a 4Motion 4x4-es hajtás. A németek úgy készülnek, egy év múlva már elkezdődhet a termelés.
Forrás: youtube