Ugyan csak 2021-ben dobják piacra a Land Rover csúcsverdáját, de nem kell két esztendőt várnunk arra, hogy menet közben megcsodálhassuk az újdonságot. A prototípus ugyanis már menetre kész és a szakemberek gyűjtik vele a tesztkilométereket.
Elérkezett az ideje a modellfrissítésnek, hiszen az aktuális generáció már 2012-óta húzza. Nem árt ha leköszön és jön az új korosztály, hiszen az utóbbi időben nem annyira hasított a Jaguar Land Rover a piacon. Márpedig mindig is ez volt a legnépszerűbb típus a Defender mellett, szóval ha nem nagyon vitték, akkor vagy kiment a divatból vagy volt vele valami probléma. Mindkettőre a frissítés a megoldás.
Azt azért meg kell hagyni, hogy a brit Autocar által közölt lesifotók alapján külsőleg nem sokat változik az új Range Rover, megőrizte klasszikus kissé szögletes formavilágát. A krómozott hűtőrács kissé markánsabb lett a méhkaptár szerű mintázattal, és a manapság divatossá váló LED-rajzolatok is feltűnnek a fényszórókban. Egyébként érdekes, hogy a Mercedes G-Osztály mellett, ennél a típusnál ragaszkodnak a viszonylag nagy üvegfelülethez.
A Range Rover megkapja majd a JLR sorhatos Ingenium motorját, de még sportosabb erőforrásokat is kínálnak a vashoz. Lesz V8-as is 4,4 és ötliteres variánssal. Állítólag arra is komoly esély mutatkozik, hogy ez a generáció megkapja a konnektoros hibrid hajtásláncot. Azért még kell várni jócskán a piacra dobásra, hiszen a hivatalos modellévjáratként 2021 van megjelölve.