A világ egyik legnépszerűbb hibrid városi terepjárója vadonatúj generációt kap megannyi fejlesztéssel. Külső változások is vannak, de műszakilag gyúrtak rá elsősorban a japánok: nagyobb motor, akksi és hatótáv, ez volt a cél.
Az autoblog.com fotói alapján a Mitsubishi Outlander PHEV karosszériájának vonalvezetése némileg változott az előző kiadáshoz képest, megpróbálták még dögösebbé tenni a vasat. A frontrész például még kecsesebb lett, a japán márka törekszik az áramvonalasságra.
Azt lehet mondani, hogy szebb lett, már ami a maszkolás alapján látszik. Hátul is próbálkoztak újítással, hiszen egy teljesen átszabott lökhárító került fel, valamint a legfrissebb LED-es fényszórókat kapta meg a kocsi, ezeknek a rajzolata is másabb, mint az eddigi Outlandereknél.
Az igazi változtatások a műszaki fronton érezhetőek. Ugyanis a Mitsubishi nem kínálja többé kézi váltóval az Outlandert. A kétliteres 148 lóerős motor is megszűnik, ezt egy 2,4 literes, négyhengeres 133 vagy 168 lovas egységre cserélték, amelyet CTV-váltóval kapcsolták össze, de a hajtáslánc továbbra is összkerekes opcionálisan.
Az elektronikai pakk is ütősebb lesz, hiszen a hibrid hajtásláncban az eddigi 80 lóerős villanymotort egy 90 pacisra cserélték, az akkumulátorcsomag pedig 13,8 kilowattórás, az eddigi 12-es helyett. Így aztán a zéró emissziós hatótávolság 35 kilométerről 60-65-re nyúlt meg.