Erősít a Volkswagen, s a tervek szerint bivaly gépekkel lepi meg a márkacsoport az elkötelezett híveit. A bombaüzletnek bizonyuló összkerekes Škoda Kodiaqból például aszfaltszaggató RS-változat készül.
Erősít a Volkswagen, s a tervek szerint bivaly gépekkel lepi meg a márkacsoport az elkötelezett híveit. A bombaüzletnek bizonyuló összkerekes Škoda Kodiaqból például aszfaltszaggató RS-változat készül.
Nem meglepő, hogy az alaszkai medvéről elkeresztelt modell rögtön a középpontba került, hiszen a 2016. szeptemberi bevezetése óta viszik, mint a cukrot. Külön vonzóvá teszi a nyerő külsejű szabadidőjárgányt, hogy rőteljes motorokkal lehet kapni.
Ám az izmosodás mindig nyerő, így az Octavia RS technikáját pakolhatják bele hamarosan. Vagyis jöhet a 2 literes, körülbelül 245 lóerős turbós benzines és az ugyanilyen hengerűrtartalmú olajkályha, mégpedig megközelítőleg 240 pacis teljesítménnyel.
A vadállat SUV topnyomatékát 500 newtonméteresre saccolják, s az első időkben minden bizonnyal hétgangos váltóval lehet majd kigurulni vele a kereskedésekből. Azért ez így összességében nem hangzik rosszul.
Ugyancsak a VW-konszernhez tartozó hír, hogy a Seat Arona és a Volkswagen T-Rock egyesülni fog, az új alkotást pedig úgy emlegetik házon belül, mint a frissített Rapid Spacebacket.
Ahogy jön majd a Q-modell is, mégpedig a Nissan Juke, valamint a Renault Captur és a Ford EcoSport ellenfeleként. Ez a konstrukció három- és négyhengeres motorokat, automata, illetve manuális váltót kap, s természetesen készül belőle összkerekes verzió is.