Fejleszti a Mercedes az összkerekes pickupját, az X-osztályt. A tesztelt prototípus feltűnő változtatáson esett át, hiszen az eddigiekhez képest nagyobb platót kapott, mégpedig úgy, hogy a beltér mérete valószínűleg nem módosult.
Általában, amikor a plató hosszához hozzányúl egy gyártó, a rakománytér megnagyobbítása az utastér rovására megy. A stuttgartiaknál azonban nem így van, legalábbis az Autoevolution által közölt fotók szerint az alapból 5,34 méter hosszú, 1,92 m széles, 1,819 m magas, 3,25 m tengelytávú X kabinja ugyanakkora maradt.
Nagyobb és erősebb motorra lenne viszont szüksége a pickupnak, ha a komoly nyereséggel kecsegtető észak-amerikai piacon is szeretne eredményes lenni. Minden bizonnyal a „régi”, 2,3 literes, 190 lóerős, 450 newtonméteres aggregáttal ellátott járművet tesztel a havas, jeges utakon a Merci, de a hírek szerint a német gigavállalat vezetői nem zárkóztak el az ötlettől, hogy 4 literes, V8-as egységgel lássák el a masinát. Amely az G-Classban is megállja a helyét.
Visszatérve a megnagyobbított X-osztályhoz, marad az igényes beltér és a 8,4 hüvelykes kijelző. Minden bizonnyal már idén debütálhat a „munkatárs”, s például az ázsiai igényeket is kielégítheti. Malajziában már korábban jelezték, hogy az autó méretei nem a legjobbak – ki tudja, talán most már nyerő(bb) lesz...