Legfrissebb hírek ÚJ

Versenysorozatot kap a vadállat Lamborghini SUV

Versenysorozatot kap a vadállat Lamborghini SUV

Lamborghini szabadidő-autó – alaposan átgondolva. A Squadra Corse építette meg az összkerekes Urus ST-X modellt, amely amellett, hogy egészen egyedi kivitel, még egy speciális versenysorozatban is szerepel majd jövőre. Mégpedig a saját kupaszériájában!

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Erőmű
A Lamborghini Urus ST-X igazi veszedelem lesz, túltesz a gyári 650 lóerős modellen

Igaz, egyelőre csak tanulmányként csodálható meg a jármű, de 2019-re elkészül és félig off road, félig pedig aszfaltos versenypályán csapathat majd. Vagyis a különleges SUV tulajdonosok extrém körülmények között is kipróbálhatják a verdájukat.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Küzdelem
Saját versenysorozatot kap, vagyis a gazdag ügyfelek kitombolhatják majd magukat

Nagy a titkolózás az ST-X-szel kapcsolatban. A kocsi elejében marad a 4 literes, ikerturbós, V8-as motor, de valószínűleg nem marad a 650 lóerős csúcsteljesítmény és a 850 newtonméteres topnyomaték, egy kicsit növelik a számokat a mérnökök. Ami viszont biztos, a versenygép megszabadult a gyári súlyának huszonöt százalékától, így már kevesebbet nyom, mint 1,7 tonna.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Ördögi vas
Veszített a súlyából, a 4 literes, V8-as, ikerturbós motor viszont marad az elejében

Az aggregátot karbon motorháztető takarja el, nagyobb légbeömlőket kap a masina és 21 colos felnik kerülnek alá. Karbonból készül az oldalsó tükörház, a hátsó szárny, de a hatszögletű kipufogó is tutkón néz ki. A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) által jóváhagyott bukócsövezéssel, tűzoltórendszerrel és biztonsági üzemanyagtankkal látják el.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Csúcstechnológia
Könnyű, de strapabíró karboncuccokkal ruházták fel

A Lamborghini Urus ST-X premierjét hamarosan megtartják, aztán jöhet az európai és a közel-keleti helyszíneken rendezendő bajnoki sorozat küzdelme.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Hajrá!
Az öreg kontinensen és Ázsiában áll majd rajtvonalhoz elsősorban