Legfrissebb hírek ÚJ

20 milliós orosz karbontuning a Mercedes G 63 AMG-n – Galéria!

20 milliós orosz karbontuning a Mercedes G 63 AMG-n – Galéria!

Oroszországban komoly érdeklődés mutatkozik a különleges luxusautókra, s a helyi igényeket igyekszik maximálisan kiszolgálni a Topcar. A tuningcég előszeretettel veszi kezelésbe az öszkerekes Mercedes G-osztályt, ezúttal a G 63 AMG alakult át a műhelyében. Pontosabban, megszületett a szénszálas cuccokkal telepakolt Blue Mystic Inferno.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Átalakítva
Szénszálas készlet került a Mercedes G 63 AMG-re
Forrás: Topcar

Az orosz manufaktúránál nem szívbajosak, korábban például krokodilbőrrel vonták be az aktuális modell belterét – azonban a legdrágább „kezelések” a szénszálas készletek beépítésével készülnek. A Blue Mystic Inferno abszolút különleges kiadás, bár a névvel ellentétben, sokkal inkább indigó, mintsem kék színű a G-osztály.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Feltűnő jelenség
Blue Mystic Inferno, az abszolút egyedi luxus terepjáró, többek között karbon motorháztetővel
Forrás: Topcar

Új kerekeket és kipufogószettet kapott a luxus terepjáró, ahogy kicserélték a motorháztetőt, mindkét oldalsó tükörházat, a pótkeréktartót, a küszöböket, a lökhárítót, a tetőszárnyat és a sárvédőket.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Aerodinamikai elem
A szárnyat is karbonból készült darabra cserélték, ahogy a például a pótkeréktartót
Forrás: Topcar

Az Inferno G 63 a külső átalakításon kívül belül is komoly változásokon esett át. A motortér ugyan nem módosult, azaz a 4 literes, biturbós, V8-as aggregát 585 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig 850 Newtonméter, de az utastérben észrevehető a szakemberek munkája. A kék dominál, s természetesen nem maradhattak ki a karbon kiegészítők. Tökéletesen illeszkedik a finoman megmunkált bőrhöz, amely kontrasztos kék varrással lett még különlegesebb.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Bőrbe csomagolva
A beltér lenyűgöző, tökéletesen illik az exkluzív külsőhöz
Forrás: Topcar

Mindent egybevetve, az árazás viszont nem lehet olcsó. A Topcarnál egyébként sem visszafogottak, ha az árcédulára kell ráírni az arcpirító összeget. Most is legalább 50 ezer dolláros, tehát körülbelül 20 millió forintos átalakításról van szó – azaz ennyit kell leperkálni a nem mellékesen 160 ezer eurótól (63 millió forinttól) elgurítható gép átszabásáért. Limitált szériás, csak néhány darab készül belőle, s értelemszerűen az összes sorszámozva lesz.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Különleges
Limitált kiadás, természetesen sorszámozással
Forrás: Topcar