Amerikában tudják, mitől döglik a légy. A floridai East Coast defender műhelyében valódi terepjáróikonhoz nyúltak, az összkerekes Land Rover Defenderből építettek vadállatot. A szó szoros értelmében, hiszen a „Védőben” 5,3 literes motor bömböl.
Persze, arrafelé megőrülnek a V8-as teljesítményéért és karszőrfelállító hangjáért. A modellt Kingsmannek hívják, amely azért alaposan eltér az egyre szigorodó környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági szabályok miatt 2016-ban nyugdíjazott brit legenda gyári változatától.
Leginkább amiatt, amit a motortérbe pakoltak. A Chevrolet Suburbanban már bevált 5,3 literes, nyolchengeres technika 324 lóerős – hatfokozatú automataváltóval kapcsolták össze. A természetesen 4x4-es hajtással ellátott gépben újak – strapabíróbbak és nagyobbak – a fékek, ahogy a kipufogórendszert is kicserélték.
Nem hagyták érintetlenül a karosszériát sem. Szinte az utolsó csavarig szétszedték a Defendert, horganyzáson, színterezésen, teljes rozsdátlanításon és fémkezelésen esett át, a gyártó szerint az elkövetkezendő két évtizedben nem tehet benne kárt az idő.