Legfrissebb hírek ÚJ

705 lóerős veszedelem vagány családapáknak

705 lóerős veszedelem vagány családapáknak

Az Audi még 2015-ben mutatta be az egyébként is izmos RS6 Avant tuningváltozatát, amelyet „Performance” jelöléssel látott el. Nos, úgy tűnik, a német vállalatnál nem elég a jóból, ugyanis az összkerekes aszfaltszaggatót tovább nemesítették és lett belőle egy 705 lóerős vadállat.

Képgaléria megtekintése (14 db kép)
Brutális jószág
A családi izomkombiból rakéta lett

Az ingolstadtiak nem vacakoltak, elérkezettnek látták az időt, hogy a partnercéggel, az ABT-vel karöltve kezelésbe vegyék a 4991 milliméter hosszú, 1986 mm széles, 1461 mm magas, 2915 milliméter tengelytávú, körülbelül 1950 kilogrammot nyomó modellt. A tehetősebb családapák kedvence még állatibb lett.

Képgaléria megtekintése (14 db kép)
Elemében van
Már nem is a közútra, sokkal inkább a versenypályákra való

Az RS6 Avant Performance 4 literes, V8-as TFSI motorja 605 pacis, a csúcsnyomatéka 750 Newtonméter. Alig 3,7 másodperc alatt futja a nullaszázat, 12,1 szekundumra van szüksége a 200 kilométer/órás sebességhez, a toptempója pedig 305 km/ó. Valódi veszedelemről van szó.

Képgaléria megtekintése (14 db kép)
Csak 150 darabos szériában jelenik meg
Minden idők egyik legdurvább RS6-osa

Ám nézzük meg, mi történt vele a tuningműhelyben. Nogaro Edition kék színben pompázik, ugyanolyanban, mint az „etalonnak” számító 1994-es RS2. (Tegyük hozzá, a 2014-es genfi szalonon a márka már bemutatott egy Nogaro-modellt, mégpedig egy RS4 Avantot).

Képgaléria megtekintése (14 db kép)
Időutazás
Az 1994-es Audi RS2 Avant festését kapta meg

Csak emlékeztetőül: az Audi 2013-ban jött elő az RS6-os új generációjával, amely akkor 560 LE-s és 700 Nm-es volt, úgy 3,9 másodperces százas sprinttel és 250-280 kilométer/órás csúcssebességgel. A mindössze 150 darabos Audi RS6 Avant Performance Nogaro Edition viszont már 705 lóerős, a topnyomatéka 880 Nm. A gyorsulása 3,7 mp, míg a végtempó 320 km/ó-ra ugrott.

Képgaléria megtekintése (14 db kép)
Limitált kiadás
Egyedi, luxus utastér és 320 kilométer/órás csúcssebesség

A 21 colos polírozott könnyűfém felniket kapó gép Akrapovic titán kipufogórendszerrel lett felszerelve, az utasterét pedig Alcantara kárpittal vonták be.

Képgaléria megtekintése (14 db kép)
Elfogadnánk
Szemre is tetszetős

Az egyhangúságot kontrasztos kék öltésekkel, karbonkiegészítőkkel és speciális szőnyegekkel oldották. A csak Németországban megvásárolható autó alapára 124200 euró, azaz 40,5 millió forint.

 

Forrás: youtube, Nogaro