Ha valamire, több erőre biztosan nem volt szüksége a 301 kilométer/órás csúcssebességre képes összkerekes Bentley Bentaygának. A Startechnél azonban másképpen gondolkodtak a szakemberek: a 6 literes W12-es motort megbabrálták, s több mint 100 lóval növelték a topteljesítményt.
A gyári Bentley SUV 608 pacis, a tuningolt izomváltozata viszont már 710 LE-s. Azért ez komoly ugrás, a Brabus testvércégénél adtak rendesen a gépnek így karácsony idején.
Lehet, az paprikázta fel a szakikat, hogy időközben kijött a Lamborghini Urus, s immáron az olaszok szabadidő-járgánya a leggyorsabb sorozatgyártású SUV. Vagyis, valamivel fel kellett hívni a lankadó figyelmet. A Bentayga szénszálas aero kiegészítőket kapott, eléggé átalakult a kocsi eleje, ahogy az oldalsó szoknyák is arról árulkodnak, hogy kraftosabb lett a modell.
Többek között, új rugókkal látták el, így a hasmagasság 25 milliméterrel csökkent. Eddig sem lehetett kőkemény terepre vinni a luxusverdát, de ezután még inkább kerülni kell vele a „grízesebb” helyzeteket. A Monostar 23 inches kerekei elég komolyak, kiválóan illeszkednek rájuk a Continental SportContact 6 abroncsok, amelyek mérete 295/35 ZR23.
Az elektronikáját tekintve „átprogramozott” Bentley hátuljára koncentrálva megállapítható, hogy új a csomagtartó spoilere, másabb a diffúzora és a négy kipufogócsúcs is dögös. Ugyanakkor, talán éppen ezek a legellentmondásosabb darabjai, olyan érzése van az embernek, hogy a kocsi és a kiegészítők más-más korszakhoz tartoznak. Mégis, bizonyítva azt, hogy az ellentétek vonzzák egymást, így együtt izgalmas az összkép.
Forrás: youtube