Az összkerekes luxus szabadidő-autó, a Mercedes-Maybach GLS alaposan átalakult. A Mansorynál elszabadult a képzelet, a csúcskategóriás SUV-t egy polccal feljebb emelte, sőt, talán egy kicsit túl is tolta a tuning manufaktúra.
Forrás: Mansory
A luxuscirkáló azzal a céllal gurult be a tunerhez, hogy ne legyen hozzá fogható az utakon, ne kelljen azzal a szégyennel megbarátkoznia a leendő tulajdonosának, hogy szembe jön vele az utakon egy ugyanolyan jármű.
Forrás: Mansory
Természetesen szénszálas elemekkel toldották meg a Mercit, ilyen például a „kötény”, az oldalsó tükörsapka, a hátsó diffúzor, vagy éppen a középre szerelt „F1-es” féklámpa.
Forrás: Mansory
Igény szerint az első hűtőrács függőleges „sávjai” sötétíthetők, új kipufogócsövek szerelhetők fel az autóra. A első és a hátsó lökhárító sem gyári, de 24 colos, 295/35-ös abroncsokkal megspékelt egyedi könnyűfém keréktárcsák is rendelhetőek hozzá. Plusz a zordabb kinézethez gallytörővel is felszerelhető.
Forrás: Mansory
A belteréről ugyan még nem jelentek meg fotók, de a cégnél állítják, finom, csúcsminőségű, kézzel varrt bőrrel borítanak mindent, 3D-s dombornyomással és Mansory hímzéssel díszítik a kárpitozást. Jár még hozzá szénszálas kormánykerék, több- és különféle karbonbetét, valamint új padlószőnyeg is.
Forrás: Mansory
A motortér sem maradt érintetlen. Az új turbófeltöltőknek, a nagy teljesítményű katalizátoroknak, a sportkipufogó-rendszernek és az új vezérlésnek köszönhetően a Mercedes immáron 820 lóerős (!), a topnyomatéka pedig 980 Newtonméter. Álló helyzetből 4,4 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órás sebességet, a vége pedig 300 km/ó-nál van. És még valami: az egészet a szénszálas motorburkolat teszi teljessé.
Forrás: Mansory