Legfrissebb hírek ÚJ

A hegyet elhúzza a klasszikus Range Rover

A hegyet elhúzza a klasszikus Range Rover

Régi testben új lélek. A Jensen International műhelyében olyan klasszikus Range Rover épült, amely külsejében ugyan korosnak tűnik, no de a belső vadonatúj. A régmúltat idéző Chieftainről azt állítják az alkotók, hogy akár a Mount Everestet is megmászná.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Gyönyörű
Klasszikus vonalak, brutális erő: 560 lóerős Range Rover

S, hogy mire ez a nagy felbuzdulás? A szakik kiszerelték a terepjáró elejéből a 3,5 literes, V8-as motort, a Buick aggregát helyébe a Cadillac CTS-V 6,2 literes, kompresszoros technikáját pakolták. Azonnal 560 lóra ugrott a maximális teljesítmény – pluszban hatfokozatú automataváltóval és GM-osztóművel látták el a szörnyeteget.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Nem semmi
6,2 literes Cadillac aggregát dolgozik benne

A retro testbe csomagolt műszer a harmadik generációs Land Rover Discovery létravázát és független felfüggesztési rendszerét örökölte, s kiváló off road képességekkel rendelkezik.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Terepjárós tulajdonságok
Nem csak a műutakon, azok mellett is használható

A Buick-eredetű Rover-motor tiszteletet parancsoló, de számos ismert, bosszantó probléma jellemzi” – indokolta a Jensen International a motorcserét.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Beltér
Az ajtók mögött luxus várja a sofőrt és az utasokat: multimédiás rendszer, navigáció, bőrkötés

Az autó eredeti, szerény kivitelezésű utastere is megújult. Mivel a funkcionalitásával eddig sem volt baj, ezt a jó tulajdonságát megtartotta, viszont immáron igazodik a modern kor követelményeihez. Multimédiás rendszerrel és műholdas navigációval látták el. Ráadásul első osztályú bőrkötést kapott a belseje.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Átverős modell
Az ember azt hinné, hogy egy régi járműről van szó, de a látszat csal

A Jensen Internationalnél egyébként előszeretettel nyúlnak hozzá klasszikusokhoz, amelyeket aztán modern technológiával vadítanak meg. Ez olyan párosítás, ami kiküszöböli a korábbi meghibásodási forrásokat, viszont a kocsi megtartja az egyedi, régies motívumait.