Átlagosan 1000 dollár (296 ezer forint), szemben a 800 dollárral (237 ezer Ft-tal). A Jeep tulajdonosok nagyobb összeget költenek az összkerekes Gladiator pickup kiegészítőire, mint a 4x4-es Wranglerére – erősítette meg a Mopar egyik vezetője.
Kim Mathers elárulta, a Gladiator-tulajok a teherautók funkcionalitására, életmód-kiegészítőire és a terepjáró képesség javítására koncentrálnak. A legkelendőbb az acélcső ajtó, a kiegészítő LED-es világítás és a szörfdeszkák, valamint a kerékpárok szállítására alkalmas állvány.
A Jeep-vásárlók egyébként világviszonylatban is az egyik legszenvedélyesebbek közé tartoznak, mivel a Wrangler és a Gladiator abszolút személyre szabható modell, amolyan „sok az egyben” jármű és a Mopar kiegészítőknek hála, kőkemény terepvassá alakítható.
A vállalat vezetői előre felkészültek a várható rohamra, a Gladiator piacra kerülésénél a kompatibilis termékek több mint kilencven százaléka már raktáron volt. Ugyanúgy a 13 dolláros (3850 forintos), Jeep-logós csatlakozó, mint a 4678 dolláros (1,4 millió Ft-os) Jeep Performance első tengely. A választék tehát széles, mindenki megtalálja a magának való dolgot.
A Gladiatorok közül egyelőre a 33500 dolláros (9,9 millió forintos) Sport kiadás a legolcsóbb, 3,6 literes, V6-os Pentastar motorral és hatsebességet manuális váltóval. Ami a prémium kiadást, a Rubicont illeti: az indulóára 43545 dollár (12,9 millió Ft), például 33 hüvelykes terepabroncsokkal, 8,4 hüvelykes kijelzővel.