A Manhart projektje: alaposan átalakított Audi RS Q8, amely immáron az RQ 900 névre hallgat. Az összkerekes izom szabadidő-autóban 905 paci tombol, vagyis jóval erősebb mint az „unokatestvére”, a 650 LE-s Lamborghini Urus.
A kétturbós, 4,0 literes, V8-as motorja néhány frissítést kapott, mint például a hűtő, a turbókészlet, a csövek és a rozsdamenetes acél kipufogórendszer módosítása. Kis (?) szépséghiba, hogy megfelelő papírok és engedélyes híján ezzel a felszereltséggel csak Németországban használható a jármű.
A négy darab, kerámiabevonatos, 100 milliméteres kipufogócsővel rendelkező gép motorvezérlését is megbabrálták a szakemberek, mindezek eredménye a lélegzetelállító 905 lóerő és az 1180 newtonméteres csúcsnyomaték. Csak összehasonlításul: a standard Q8-as 600 LE-s és 800 Nm-es.
A gyári RS Q8 álló helyzetből 3,8 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órás sebességet, a toptempója pedig akár 305 km/ó is lehet. A Manhartnál készült RQ 900 valamennyit ráver az alapkiadásra.
Körülbelül 30-40 milliméterrel csökkenthető a hasmagasság a légrugózásnak köszönhetően, a fékezésről pedig az OEM kerámia tárcsái gondoskodnak. A szénszálas kiegészítő karosszéria-elemeket kapó gép nagyobb testű lett, az első spoiler, az oldalsó szoknyák, a diffúzor, a 295/30-as és a 355/25-ös gumiabroncsok mind-mind hozzájárulnak a különleges megjelenéshez.
Az utastér egyedi padlószőnyeget, egyedi bőrkárpitot, arany díszítést kapott.