Az összkerekes Hummer alapból is félelmetes monstrum, úgyhogy, ha tuningolják, akkor tényleg veszedelem lesz belőle. A német GeigerCarsnál gondoltak egy merészet, lekapkodták az amerikai H2-esről a kerekeket, és gumi lánctalpakat pakoltak a helyükre, hogy az óriás jobban mozogjon a mély hóban.
A Bomber névre keresztelt masina többek a között a németországi versenypályán, a Nordschleifén bizonyított anno, amikor a vastag hótakaró borította aszfalt járhatatlan volt – de nem a „Kalapács” számára. Aztán elvitték Európa északi csücskébe is, hogy mókázhasson kedvére...
A H2 terepen már számtalanszor odatette magát, így mindenki kíváncsi volt rá, mire lesz képes abroncsok nélkül. A 40 centiméter széles, 150 cm hosszú Mattracks 88M1-A1 „talpakkal” remekül mozgott a gép, igaz, az eredeti 5,3 literes, V8-as motor helyét már egy 6,2 l-es, nyolchengeres technika vette át.
A csúcsteljesítménye 398 lóerő, a topnyomatéka 574 Newtonméter. Ám annak érdekében, hogy még érdekesebb legyen a masina, a GegigerCarsnál LPG-s járgánnyá alakították át a Hummert, azaz gázzal is képes közlekedni, a tartálya pedig 155 literes.
Nem vita tárgya, a Bomber menő va letts, a tetején a katonai modelleket idéző extra fényszórókkal. Az extrém terepjáró beltere abszolút modern, Kenwood zenecuccot pakoltak bele, a bőrülései elektromosan állíthatóak, s fejlett infotainment is került bele.