Ennél feltűnőbb Mercedes-AMG G 63 terepjárót nehéz elképzelni. A Brabus bázisán végezték el a professzionális átalakítást az összkerekes luxusmodellen: pestiesen szólva, már a szürke külső szín sem piti, de a Platinum Group által kínált 789 lóerős (!) gép bőrös utastere világoskékben pompázik.
A Brabus karosszériakészlete komoly szélesítést eredményezett, alaposan felszerelték az autót a különböző tartozékokkal. Ennek a konstrukciónak a legmeghatározóbb külső jellemzője a módosított hűtőrács, a karbon motorháztető, a tetőelem az extra lámpákkal, az első lökhárító kiegészítő világítása és az eltávolított pótkeréktartó. A járművet természetesen számos Brabus logó díszíti.
De nézzünk az ajtók mögé! Világoskékben pompázik például az ülés, a műszerfal, a kormány, az ajtó, a középkonzol. Dob az összhangon a gyémántmintás varrás – viszont, egészen meglepő módon az üléseken és a kormányon sem látható a tuner logója, viszont a padló- és a sárszőnyegen igen.
Az Alcantara borítású tetőn, mint az éjszakai égbolton, apró „csillagok” ragyognak, míg a hátsó üléspad helyett két különálló fotelt kapott a G 63, hogy a hosszabb utakon is extra kényelemben foglaljanak helyet az emberek. A Brabus bőrszőnyegeket pakolt a járműbe.
Ahogy az ülések mögötti raktérbe is – természetesen gyémánt foltvarrással díszítve. Bizony, a kisállatok szállítása már nem ígérkezik egyszerűnek, ha a tulajdonos szeretné megőrizni a Mercedes „makulátlanságát”, tisztaságát, „frissességét”.
Nem mellékesen a modellt hivatalosan Brabus 800-nak hívják. S, hogy ez mit jelent? A 4 literes, V8-as motorjának a csúcsteljesítménye 789 lóerő, s kevesebb mint 4 másodpercre van szüksége a terepjárónak, hogy álló helyzetből elérje a 100 kilométer/órás sebességet. Csak összehasonlításul: a gyári Mercedes-AMG G 63 585 LE-s, a „százas sprintet” pedig 4,5 szekundum alatt futja.