Japán harcos négy keréken. A bolgár Vilner Design egy 2011-es összkerekes Mitsubishi Lancert alakított át: a motortere érintetlen maradt, de nem úgy a külseje és a beltere. Az autót a szamurájok ihlették, egészen pazar megoldásokkal. Bár azt azért tegyük hozzá, az extravagáns géppel kevesen mennének ki az utcára.
A japán harcművészet megjelenítése. Ez az, ami a szakembereket inspirálta. Az All Roads Ronin elnevezésű változat alapját a 2 literes, 243 lóerős, 353 Newtonméter csúcsnyomatékú turbómotorral ellátott Lancer Ralliart adta. A Mitsuban hatgangos váltó dolgozik, természetesen megy, mint az állat a 4x4-es kocsi.
Ám a lényeg most nem a teljesítményen, hanem a 2011-es szedán megjelenésén van. A hasmagasságát 20 milliméterrel emelték, a terepjárós felnikre pedig Yokohama Geolandar A/T abroncsokat húztak.
A hátulján hatalmas „Ronin”, az első sárvédők és az ajtók találkozásánál pedig „All Roads” felirattal ellátott kocsi kerékjáratait kiszélesítették. Feltűnőek és kiemelendőek a nagy kiegészítő lámpái, plusz a „tetovált” teteje.
Azt nem tudjuk, a bolgárok miképpen fogalmaznák meg, de mi, magyarok azt mondhatjuk: a beltér sem piti! Döbbenetes, mennyire átalakult az egész, úgy tűnik, egyetlen négyzetcentimétere sem maradt érintetlen. A fénypontot az ajtólapokon, az üléseken és a központi kartámaszon látható hő- és nyomástartó velúr jelenti, amely egy szamuráj páncéljának motívumait mutatja be.
Van egy kis fa a műszerfalon és a középkonzolon, míg a megmaradt felület Amarettába van „csomagolva” – ez egy különleges japán szövet, amely rendkívül ellenálló, vagyis kevésbé kopik. Ami még érdekes, hogy a kézifékkar burkolatát olyan technikával vonták be, amellyel a szamurájok kardjának markolatát tették csúszásmentessé.