A legendás amerikai katonai terepjáró eleve komoly erőt sugároz a külalakjával és a terepképességei is kiválóak, városban nem túl praktikus, de minderre rá lehet gyúrni azért.
A floridai Chas Bruck a tengerentúlon az egyik legnagyobb Hummer-fanatikusnak számít, akinek komoly arzenálja van a legkülönfélébb átalakított és persze eredeti vasakból is. Most az egyik új kedvencét, a Humdinger fantázianevűt mutatta meg az egyik helyi szakportál, a TruckTrend kollégáinak, így mi is megcsodálhatjuk.
Ez a zöld szörnyeteg éppolyan mint a filmbéli szuperhős képregényfigura, Hulk – nem túl szép, de hihetetlen erő lakozik benne. Ez alapjából egy 1996-os gyártású Hummer H1-es, amelyet az Xtreme Hummer Performance nevű műhely egyik szakijával, Adam Playjel vettek kezelésbe.
Az átalakítás a futóművel kezdődött, az első és hátsó tengelyt is kicserélték, Thorsen differenciálokat kapott a cucc és CV féltengelyeket. Ezen kívül a felfüggesztést is megváltoztatták, az eredeti alkatrészek helyére a King verseny lengéscsillapítóit építették be. A kerekek pedig 22 colos speciális felnikből, s az ezekre húzott 37-es Toyo Open Country Mud Terrain terepgumikból állnak.
Biztonságosabb és könnyebb alumínium üzemanyagtartályt szereltek be, amelyet más fontos alkatrészekhez hasonlóan acél haspáncéllal védenek. Az eredeti 6,5 literes, turbó nélküli motort pedig kicserélték egy 6,6 lityis, V8-as, duplaturbós Duramax LBZ-re, amelynek a csúcsteljesítménye 525 lóerő, de ezt tovább lehet növelni 750-re.
Vannak off roados kiegészítők is, mint a snorkel, a LED-sor, a csörlőtokos lökhárító, és a karosszéria kabrió jellegű. Szóval a tetejére millitarys sátortetőt lehet húzni. Belül pedig fullextra van narancssárga-szürke bűrkárpittal. Spéci audio rendszerrel és egy érintőképernyős infotainmenttel.