A Brabus eladósorba küld egy valódi kalandort. Az összkerekes Adventure Mercedes G-osztály külsejében eltér a gyári kiadástól, de a felfüggesztését és a motorját is megbabrálták, terepjárásra alkalmasabbá tették.
A 10 centiméterrel szélesebb karosszériát, előre komoly csörlőt kapó G-Klasse elektromosan állítható felfüggesztése a Brabus házi sportrugóival egészült ki, így a jármű hasmagassága akár 4 centiméterrel is megemelhető. Azért ez már nem rossz „tulajdonság”, de szénszálas védőlemezt is kapott az autó alja, hogy a sérülékenyebb részek biztonságban legyenek terepezés közben.
Hatalmas, strapabíró tetőcsomagtartó díszeleg a vason, a hátuljára pedig egy létrát pakoltak, hogy a cuccot könnyebben fel lehessen tenni rá. A Monoblock R keréktárcsái és a LED-es kiegészítő lámpái is újak, ahogy a szénszálas motortérborítás.
Nem mellékesen az aggregátot is megbabrálták a szakemberek. A 3 literes, hathengeres turbódízel „szív” 326 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig 690 Newtonméter. Álló helyzetből 7,2 másodperc alatt gyorsul 100 kilométer/órás tempóra, a vége pedig 202 km/ó.