A gyakran kézlegyintéssel elintézett méretéhez képest kiemelkedő terepképességekkel rendelkező, kockadizájnú Suzuki Jimnyt előszeretettel becézik kis G-osztálynak. Nyilván, az összehasonlítás túlzó, de akadnak olyan műhelyek, ahol ezt a „szóbeszédet” ki is használják, s az összkerekes japán gép tényleg nézhet úgy ki, mint a Mercedes luxusterepese, a G 63 AMG.
A dél-afrikai Race! tuningbázisán rakták össze azt a különleges Jimnyt, amelynek fotóiért odavan az internet népe. A cég a szorgos hétköznapokban full extrás csúcsmodelleket alakít át, de a tulajdonos állítása szerint még egyik járművük sem kapott akkora érdeklődést és figyelmet, mint ez a Jimny. Pedig megfordult már náluk Ferrari, Lamborghini és Maserati is.
A japán Liberty Walk kasztnicsomagjával, szélesítéseivel tették izgalmasabbá a szakik a gépet, gyakorlatilag minden rákerült, amit az ázsiai országban működő manufaktúra kínál. A hűtőrács és a két lámpa olyan, mintha most szedték volna le egy G-osztályról, s természetesen a logó sem Suzuki már.
A kerékívek is vaskosabbak, nagyobbak lettek, ahogy az egész oldala figyelemfelkeltőbb az autónak. Hátul természetesen megtalálható a G-s pótkeréktartó, a tetőspoiler, no meg egy sokatmondó „G mini” jelzés.
A szürke színű autóhoz tökéletesen illik a feketésre festett egyedi keréktárcsaszett, s ha a megrendelő akarja, akkor a G 63 és a G 65 AMG modelleknél megszokott oldalsó kipufogókivezetés is megoldható. Ám mindezek ellenére a motor ugyanaz maradt: az 1,5 literes aggregát csúcsteljesítménye 100 lóerő, a topnyomatéka 130 Newtonméter.